Ik heb zoveel onderdelen liggen, dat ik zelfs een complete Porsche ervan kon maken. Ik heb daarmee dus deze 911 964 C2 gemaakt.
Even een voorbeeld van een C2. Natuurlijk ga ik de kleuren naar mijn eigen smaak aanpassen.

De body is gespoten in Tannengrun (dennegroen), maar moet nog worden voorzien van blanke lak.

De onderkant is sober gehouden, maar wel heb ik de roestwerende kit (donkergrijs) aangebracht waar het hoort.

Voor het interieur heb ik gekozen voor een donkergrijze tint, zoals op deze voorbeeld foto.

De onderstaande foto's tonen de stand van zaken na een weekendje knutselen. Het interieur is voorzien van antraciet interieurvlokken. De stoelen zijn geplaatst, als ook het dashboard met de decals. Nu ben ik nog bezig met de autogordels en dan is ook de binnenkant af.

Na de binnenkant, blijft de body over. Eerst nog een laagje blanke lak, dan de decals erop en wederom enkele lagen blanke lak die later kunnen worden gepolijst. Na het polijsten van de lak, worden de raamrubbers geschilderd en de lichten afgewerkt. Tja... en dan is het een foto sessie van het eindresultaat en dan vlug de vitrine in om daar veilig te kunnen worden aanschouwd

Arno