Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Minichamps heeft vanaf vandaag een compleet nieuwe site in de lucht. Ik moet zeggen dat het er erg goed uitziet met veel (meer) info. Er zitten ook wat leuke nieuwe snufjes op
Wat wellicht het leukste is dat je je Minichamps collectie op hun site kan laten zien! Ik heb gelijk een profiel aangemaakt en al de Minichamps auto's die ik heb toegevoegd aan mijn collectie.
Dat is een heel aardige geste van Minichamps die privecollectie-pagina, maar is op deze manier geen lang leven beschoren.
De pagina is na de eerste dag almaar liefst 14MB groot.
Moet zeggen dat het een leuke site is geworden. Normaal keek ik er niet veel op, want er was ook niet veel info op te vinden. Heb trouwens ook wel wat kritiek puntjes, je kan namelijk lang niet alle modellen terugvinden. Zo kan ik bijna de helft van mijn McLaren collectie niet vinden. De nieuwste modellen staan er allemaal keurig op, maar de modellen van begin jaren '90 zijn niet te achterhalen. Jammer, misschien dat ze daar nog een oplossing voor gaan vinden.
de Minichamps site bestaat vanaf ongeveer 2001 vanaf dat moment is alles terug te vinden wat ze in
eigen beheer hebben uitgebracht.
Ook ik hoop dat ze ooit nogeens alles uit eerdere jaren gaan plaatsen, en dan ook maar direct alles erin zetten wat ze voor andere gemaakt hebben zoals dealer versie's, team versie's of uitgaves voor bedrijven.