Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Weer erg leuke Cars aanwinsten zeg! Wat een leuke serie blijft het toch om te volgen Ook de kleinere auto's zien er weer mooi uit, Mustangs zijn natuurlijk altijd goed, maar die Ferrari's ogen ook zeer fraai
I was collecting these little Hot Wheels and Matchbox back in my childhood-days
hi faulltier,me to but because the hotwheels are treasure hunts and they will be verry rare in the future ,i have seen on e-bay cars like this selling for 100 euro's or more,real collector items so we never know
Amaai Peter maar jij bent ook goed bezig met je Cars verzameling hoor!
Jawadde dat is ondertussen een uitzonderlijk en zeldzame verzameling. Echt prachtig!
Ik ga nog eens moeten komen kijken om ze eens in't echt te bewonderen.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
alain_1978 schreef:Amaai Peter maar jij bent ook goed bezig met je Cars verzameling hoor!
Jawadde dat is ondertussen een uitzonderlijk en zeldzame verzameling. Echt prachtig!
Ik ga nog eens moeten komen kijken om ze eens in't echt te bewonderen.
altijd welkom hé alain,dat weet je
Ze blijven leuk die Cars, ik ben er ook al helemaal aan verslaafd, en die set met die vlek hebben wij ook aangeschaft, gaaf istie he
ja he pat,eens je ze hebt wil je er meer en meer welke zoek je nog allemaal?
Afgelopen weekend mezelf weer staan vergapen aan al die Cars modellen die ze in de speelgoedwinkels hebben.
Ik kwam zelfs de nightvision versie van Lightning Mcqueen tegen (die was toch redelijk zeldzaam?).
Moet me iedere keer bedwingen om geen nieuwe verzameling te beginnen
ViperArry schreef:Afgelopen weekend mezelf weer staan vergapen aan al die Cars modellen die ze in de speelgoedwinkels hebben.
Ik kwam zelfs de nightvision versie van Lightning Mcqueen tegen (die was toch redelijk zeldzaam?).
Moet me iedere keer bedwingen om geen nieuwe verzameling te beginnen
Heb je de vrachtwagenserie al gezien?
deze hé
de trucks vind ik nu niet echt schitterend persoonlijk
weerom 2 nieuwe autootjes gevonden voor mijn cars collectie ,begint lekker te lopen zo :faint:
mario andretti maar dan met rode velgen,in de film komt hij 2 maal voor met gouden en rode velgen zodoende
en mevrouw king ,die haar wederhelft bijstaat in goede en kwade dagen
Weer twee errug leuke Carsaanwinsten! Vooral het King modelletje vind ik erg mooi, zo'n oude Amerikaanse stationwagon
Ik had al een keer gezegd dat ik ook nog wel eens graag de film Cars wilde zien, moest ik laatst op mijn neefje en nichtje passen, gingen we filmpje huren, vond mijn neefje ons te oud voor Cars