hey vic dit is leuk zegDiciotto schreef:Awel, ik ook niet. Ziet er trouwens dik in orde uit.
Ben ook grote fan. Nog steeds.
Als ze zich ne keer zouden baseren op de auto's uit de "4 Azen", dan zou er een hele mooie reeks te maken zijn

hey vic dit is leuk zegDiciotto schreef:Awel, ik ook niet. Ziet er trouwens dik in orde uit.
Ben ook grote fan. Nog steeds.
Als ze zich ne keer zouden baseren op de auto's uit de "4 Azen", dan zou er een hele mooie reeks te maken zijn
volgens de site van altaya zijn ze van plan er een 50 te maken kijk hier maar http://www.altaya.fr/lista_componentes.php?id=142117ayrton schreef: volgens mij zijn er daar maar een stuk of 5 van gemaakt dus dat zal wel mee vallen trouwens deze kocht ik voor 9,99 euro,ben ook niet van plan om daar veel geld aan te geven .
Inderdaad brengt Spark een hele reeks F1klassiekers uit er komt ook een Shadow uit spijtig genoeg niet die van Jan Lammers .Ferrari10flrb schreef:Mooie F1 klassiekers!![]()
Schijnt dat Spark een hele reeks F1 klassiekers gaat uitbrengen en dochter van Spark, Redline Ferrari's