En wat een details zeg,

Grtz

Omdat het 1. de laatste F1 wereldkampioen onder Enzo is.Ferrari10flrb schreef:
ff off topic:
Hoezo laatste echte Ferrari wereldkampioen? Scheckter werd kampioen door een gentlemens agreement met de meestal snellere Villeneuve en had ook het geluk in 1979 dat de nieuwe Williams FW07 van Jones pas laat in het seizoen kwam, Jones behaalde meer overwinningen dan Scheckter.
rsh_scuderia schreef:Omdat het 1. de laatste F1 wereldkampioen onder Enzo is.Ferrari10flrb schreef:
ff off topic:
Hoezo laatste echte Ferrari wereldkampioen? Scheckter werd kampioen door een gentlemens agreement met de meestal snellere Villeneuve en had ook het geluk in 1979 dat de nieuwe Williams FW07 van Jones pas laat in het seizoen kwam, Jones behaalde meer overwinningen dan Scheckter.
Omdat het 2. Met een lekkere dikke V12 is (zie de heerlijke details). Weet ik, kijk bijna dagelijks![]()
Omdat het 3. Met een goede en sympathieke coureur was![]()
Kan niet anders zeggen dat ik het eens ben met je argumenten, discussie gesloten![]()
En dat maakt dit Exoto model alleen nog maar meer begeerlijker.
Ik zie dat er een 'discussie' (nou ja) geweest is over de laatste 'echte' Ferrari wereldkampioen.ff off topic:
Omdat het 1. de laatste F1 wereldkampioen onder Enzo is.
Omdat het 2. Met een lekkere dikke V12 is (zie de heerlijke details).
Omdat het 3. Met een goede en sympathieke coureur was
En dat maakt dit Exoto model alleen nog maar meer begeerlijker.