andre schreef:Peter Parker schreef:Het is geen voorraad lijst vrienden, ze werken nu ook met een stoplicht die aangeeft wat in huis is en hoeveel.
Maak dan een site met een voorraad lijst , is toch veel overzichtelijker
voor de degene die er willen bestellen.
Tja en dat stoplicht , dat werkt ook niet echt volgens mij.
Als je de site niet bijwerkt en je verkoopt modellen in de winkel
dan klopt die ook niet echt, of het moet aangesloten zijn via het kassa systeem
wat ik betwijfel.
Dat is een simpel real life stock systeem, dat kan ik op een dag programmeren hoor, geen probleem, volledig database gestuurd en rechtstreeks gelinkt met de kassa (wat eigenlijk gewoon een PC is meestal) : als er op de site een verkoop is zal dit te zien zijn op de server, als er in de winkel verkocht wordt is dit direkt te zien op de site. (Ben programmeur van opleiding

)
Het enige probleem dat je hebt is als iemand op de site een model koopt dat in de winkel staat (en niet achter de winkel in de voorraad), als er dan iemand in de winkel dat model neemt voordat je als winkelhouder het uit de rekken gehaald hebt ... heb je een probleem.
Daarom altijd met een bevestigingsmail werken, voor die gevallen dat je net het laatste model verkoopt in de winkel en via de site ... op dezelfde dag, je winkel zal altijd voorrang hebben denk ik, maar zoiets vermeld je dan op de site bvb 'laatste model' of zoiets.
Zal hem eens een offerte voor een site sturen