Montezemolo

Ja dat is inderdaad heel toevallig. Ik heb het ook maar pas gezien toen ik jouw foto's zag staanlambodiecast schreef:ook toevallig dat we beide op dezelfde dag deze rode Miura toevoegen![]()
Het blijft een schitterende wagen, zeker in het rood met het tapijt en het houten stuurtje.
Ik heb ook de Miura SV van AutoArt, en moet je gelijk geven, de Kyosho versie is een stuk beter.
Ben van plan om de Miura en de Miura SV van Kyosho nog in het zwart bij te kopen, telkens met de grijze dorpels ... en dan deze twee
naast de zwarte SVR te zetten, dat moet een schitterend zicht zijn in de vitrine![]()
Ik heb de Kyosho SV in zilvermetallic (heel mooi) en in Twiggy green (grasgroenalain_1978 schreef: Ja dat is inderdaad heel toevallig. Ik heb het ook maar pas gezien toen ik jouw foto's zag staan![]()
Het kan zijn dat ik er ook nog een Miura SV bijvoeg maar geen idee in welke kleur. Ik zou eerst eens moeten nazien in
welke kleuren Kyosho hem uitgebracht heeft.
De SVR heb ik ook maar wel in het rood.Ik herinner me nog goed dat ik hem destijds absoluut wilde hebben
toen Kyosho hem uitbracht. Echt een machtige wagen