Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Droes schreef:Laat je niet vangen aan verkopers op ebay.. de Williams staat soms te koop voor 80+ euro!
Dit door het nog niet bekend zijn van Otto mobiles!
Er zijn 750 stuks reeds geleverd van de 1000 stuks!
Dus er zijn er nog te koop aan 37.50euro bij Ottomodels zelf!
Daar komt nog 19 euro verzenkosten bij...
Heb je hem niet via Fred gekocht Droes? Ik heb de williams nu al een week in mijn bezit. Ottomodels is tijdelijk een bestel stop, vermoedelijk weten ze niet meer hoeveel modellen er nog in hong kong aanwezig zijn.
De eerste 400 werden ook meteen terug gestuurd omdat otto frankrijk niet tevreden was over de kwaliteit. Ik las ook iets over de lak op het dak van Rossy.. nou dat heeft elke williams die ik tot nu toe gezien heb.
Momenteel zijn de eerste 750 stuks uitverkocht.. de laatste 250 worden verwacht eind mei..
Tenzij je op ebay 1 kan vinden (nieuwprijs bij Otto-Models 37,50 euro)
Ik kan anders wel ff luisteren bij iemand of hij er nog 1 te koop heeft??
Op Ebay staan er een paar, goedkoopste is volgens mij iets van 60,- en de duurste boven de 200,-
Even wachten op Otto zelf dus, tenzij je er heel graag eentje deze week wilt hebben
Droes schreef:Momenteel zijn de eerste 750 stuks uitverkocht.. de laatste 250 worden verwacht eind mei..
Tenzij je op ebay 1 kan vinden (nieuwprijs bij Otto-Models 37,50 euro)
Ik kan anders wel ff luisteren bij iemand of hij er nog 1 te koop heeft??
Als jij dat zou willen heel graag dank u
Tuning bukanlah sebuah kejahatan tetapi cara hidup,Renault hidup olahraga