Ford blijft in het WRC

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ja, ik had het gelezen, moet nog maar zien of het ook echt gebeurt (hopelijk niet). En mochten ze gaan hopelijk gaat Suzuki dan ook echt WRC rijden en misschien nog een ander merk....
Afbeelding
///M Power

Bericht door ///M Power »

Dan blijven Hyundai en skoda over toch? word de competitie misschien wel spannender, niet meer alleen maar peugeot en Citroen. Als de WRC blijft iig, en niet gelijk iedereen ermee stopt :?
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Hopen dat dit nieuws voor Marrko Martin en vooral voor Francois Duval een goede reden is te blijven, die twee zijn goud waard

De kogel is door de kerk, Duval/Prevot gaan naar Citroen, ik weet niet of het een slimme zet is. Eén jaar rijden voor een team dat nu al weet dat het na 2005 stopt, naast een coureur die er al een paar jaar rijdt en daar verantwoordelijk is voor bijna alle overwinningen van de laatste drie jaar.....

Peugoet trekt nog steeds aan Marrko Martin, als die ook nog opstapt zal het mij benieuwen met wie Ford dan op de proppen komt. Weer een gevolg van het twijfelende beleid van Ford helaas. Ze hebben zolang getwijfeld over het wel of niet doorzetten van het WRC-programma, dat beide supertalenten die ze wilden inzetten allebei hun heil elders zoeken :(

Misschien heeft Malcolm Wilson nog ergens een kladje rondslingeren met het nummer van Colin d'r op :pray:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Jolly Club schreef: De kogel is door de kerk, Duval/Prevot gaan naar Citroen, ik weet niet of het een slimme zet is. Eén jaar rijden voor een team dat nu al weet dat het na 2005 stopt, naast een coureur die er al een paar jaar rijdt en daar verantwoordelijk is voor bijna alle overwinningen van de laatste drie jaar.....

Ik denk dat je gelijk krijgt Jolly. Ik denk dat Duval volledig zoek gereden wordt door Loeb, zoals dat andere Belgische talent - Freddie Loix - een paar jaar geleden volledig werd gedeklasseerd door Makinen.
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Citroën stopt niet na 2005...... denk ik.

En Duval gaat het wel redden, maar dat zullen we volgend jaar wel zien, de eerste rally's zal hij iig problemen hebben aangezien hij pas na 31 dec 2004 mag testen voor Citroën.

Verder Collin mag van mij weg blijven, laten ze Bijvelds maar in een Sub of een Mitsu zetten (ford mag ook... en skoda ook wel ;)).
Afbeelding
Jolly Club

Verder Collin mag van mij weg blijven
:cry:

stomme vrijheid van meningsuiting........

:mrgreen:

De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Jezus wat een pracht wagen die WRC Focus.Nu nog afwachten of hij net zo'n succes zal krijgen als de ouderen Focus
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Last week saw Ford finally commit itself to the World Rally Championship, but there is also a real possibility that the Blue Oval could be set for a return to the world of touring cars.

With Ford now withdrawing completely from Formula One competition, the manufacturer can focus its motorsport attention into other area, with the WRC programme confirmed for the next four years, and Jost Capito, the director of Ford Team RS announcing that Ford is working on a stunning looking prototype touring car model based on the new Ford Focus.

Built to Super 2000 regulations, the Focus would be eligible for the new World Touring Car Championship and also numerous other series' throughout Europe, including the BTCC.

Afbeelding
Afbeelding

Ik vraag me alleen af of Vauxhall ook gelijk wordt gezet met Opel. Want dan zouden die het BTCC net weer uit gaan. Loopt allemaal lekker langs elkaar heen. Een jaar als 1998 zullen we daar niet snel meer zien. :cry:
Jolly Club

:think: Ik hoop van harte dat Ford zich voorlopig 100% op WRC blijft Focussen, misschien dat dat bijdraagt aan een serieuze gooi naar de titel.

Maar tjongejonge wat ziet die nieuwe Focus er goed uit in racetrim, terwijl het in straatuitvoering juist zo'n duffe bak is :?

///M Power

Bericht door ///M Power »

Ik vind hem wel aardig, ook de straatversie trouwens :) Deze heeft wel weer een veel kleinere spoiler dan de oude WRC boven in dit topic...
Plaats reactie