Gisteren had ik voordat ik naar de konininnedag rommelmarkt in Delft vertrok een raar gevoel.
Vandaag ga ik een mooie oude modelauto scoren voor een super prijsje.
Ik hoopte op een Tekno Leeuwenzegel auto omdat ik daar vroeger veel mee gespeeld heb bij oma.
Nadat ik een depresief makende hoeveelheid Bburago's gezien had, gaf ik de moed al bijna op.
Nou is de rommelmarkt in Delft GIGANTISCH GROOT, dus je begrijpt dat ik heel wat shit heb zien liggen
Uiteindelijk zag ik in het raamkozijn van een huis een oude paarse bus staan en ik bleef even staan om te kijken.
Toen keek ik omlaag en zag aan de voeten van de verkoopster de gewenste Leeuwenzegel vrachtauto staan.
Ik vroeg voorzichtig, met bonzend hart, wat ze er voor wilde hebben.
Ze draaide de vraag slim om en vroeg wat ik er voor over had.
Niet te gretig....... dus ik zet voorzichtig in..... 5 Euro
Ja, dat is goed zei ze spontaan
Ik wist niet hoe snel ik dit karretje in mijn zak moest stoppen en liep de resterende tijd op de rommelmarkt op vleugeltjes.

YEEEEEEEEEESSSS voor een prikkie zo'n gave bak van minimaal 40, misschien wel 50 jaar oud!!!
Op marktplaats staat er toevallig eentje voor 67 Euro op gereserveerd en in perfecte nieuwstaat wordt er grif 250 Euro voor betaald. Maar deze gaat écht niet weg..
Er zit ook emotionele waarde aan dit model auto.
Het enige exemplaar die ik al enige tijd in mijn bezit had, was een echt familiestuk.
Daar hebben 3 generaties mee gespeeld bij oma.
Helaas had mevr. F40F50ENZO de stickers eraf gepoetst
Nu heb ik er dus een origineel modelletje bij.