Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ricardo schreef: 30 euro lijkt me geen geld voor deze kwaliteit. Wat een details
inderdaad de wit blauwe mazda kost 19,95 euro de andere met nr 202 24,95euro en de duurste was de Mercedes winner 29,95euro en zeggen dat ik nog 56 euro hem betaald voor mijn eerste HPI
Deze afneembare kappen zijn super zeg, dat is toch iets ook voor anderen om op te pakken. Ik ken enkel de Dome van Lammers van ebbro die dat ook had. Heel af en toe zie je het, maar dit is toch echt
Ricardo schreef: 30 euro lijkt me geen geld voor deze kwaliteit. Wat een details
inderdaad de wit blauwe mazda kost 19,95 euro de andere met nr 202 24,95euro en de duurste was de Mercedes winner 29,95euro en zeggen dat ik nog 56 euro hem betaald voor mijn eerste HPI
56 euro voor jouw 1 ste HPI ??
Modellen zijn toch vaak nog duurder ?
over ene andere ayrton de bekende ayrton senna deze foto's
mijn geboorte geschenk aan mijn zoon ayrton de McLAREN MP4/4 uit 1988 op schaal 1/12.ik ben trouwens mijn f1 site aan het vernieuwen en met wie kan ik dit beter doen dan met ayrton senna .