In de geruchtenstroom komt niet alleen de al dan niet vertrekkende Hamilton aan bod, maar ook de rol van voormalig teambaas Ron Dennis in de affaire. In Britse dagbladen The Guardian en The Times is te lezen dat Dennis telefonisch opdracht zou hebben gegeven om de wedstrijdleiding in Australië niet de waarheid te vertellen.
Daarnaast zou hij, ook telefonisch, hebben geprobeerd te verhinderen dat Hamilton op vrijdag van de Maleisische Grand Prix een persconferentie zou geven om zijn excuses aan te bieden en de situatie te verklaren. Dit gerucht is echter ontkend, noch bevestigd door de betrokken partijen.
Heeft iemand hier een bestandje van, want Beatrix had gisteren nog gebeld of ik wat kantinestoelen kon leveren voor haar verjaardag

En beloofde me daar vorstelijk voor te betalen
Toch blijft GP2 mooi om naar te kijken
Het leuke is nu dat alles en iedereen zijn gal kan spuwen op het net, vroeguh waren er ook veel, heel veel dingen die niet door de beugel konden waar je nu alleen maar over leest, nu is het makelijk om gelijk de guns voor de dag te halen en eerst te schieten voor er vragen worden gesteld, en het is o zo fijn om iemand af te branden die slipt, misschien toch wat frustratie van de afgelopen jaren

Beetje wie de bal kaatst denk ik

, maar ja breede rug en op naar de volgende race

Kijken of de dubbeldekkers er dan nog opzitten.