Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
PorscheDesign schreef:Hallo
Ben pas begonnen met verzamelen en bezit een 30tal modellen
Voornamelijk in schaal 1/43
Ben nu opzoek naar een goede vitrinekast(en)
Pas begonnen met verzamelen en al in het bezit van een 30tal modellen ????
Ben eens benieuwd hoeveel het er dan zijn na een jaar
Trouwens...hartelijk welkom op het forum!
Welkom hier! Je bent niet de enige Porsche liefhebber hier en ook niet de enige zonder vitrine. Zit zelf met zo'n honderd 1:43 straat 911's, allen in doos op zolder wegens het niet kunnen vinden van een geschikte wandvitrine.
Die gele RS van Spark heb ik ook in bestelling staan. Ben erg benieuwd. Heb je nog meer van dat Porsche geweld?
p--911 schreef:Welkom hier! Je bent niet de enige Porsche liefhebber hier en ook niet de enige zonder vitrine. Zit zelf met zo'n honderd 1:43 straat 911's, allen in doos op zolder wegens het niet kunnen vinden van een geschikte wandvitrine.
Die gele RS van Spark heb ik ook in bestelling staan. Ben erg benieuwd. Heb je nog meer van dat Porsche geweld?
Na 2 jaar verzamelen een stuk of 20 modellen
Overweeg met raceversies te beginnen.
Na 2 jaar verzamelen dringend op zoek naar 2 vitrinekasten
het komt mij toch weer heel bekend voor,hoop dat je nu eindelijk onder 1 naam blijft staan,want het wordt toch wel wat te gek anders.Sorry dat ik dit zeg maar ik beschouw je als een vriend en hoop hier nog veel foto's te mogen zien van een pracht verzameling .
groeten Victor