Tinman's collectie: Prijzen voor verkoop + toch een nieuwe Lambo kast?

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Tinman
Schaal: 1:18

Re: Tinman's collectie: Diablo 6.0 is aan het verkleuren!!!

Bericht door Tinman »

Daar heb je ook weer gelijk in ja :o En op autoweek zei al iemand dat ze best meer konden geven en dat ze dat dan bij AutoArt moesten claimen.

Nu ben ik weer het twijfelen of ik niet gewoon ook nog een mail naar AutoArt stuur :doh:
Scapa888

Bericht door Scapa888 »

Feitelijk geven ze nu een gratis verzending weg :mrgreen: Anyway ik zou AutoArt contacten i.v.m. dit probleem. Wat betreft Modelissimo is het gewoon netjes. Wat ik wel vind is dat zij dit ook moeten aankaarten bij AutoArt. Op de site zie je het al, beetje raar dat ze die dingen dan blijven verkopen. Tuurlijk is het omzet maar echt tevreden zijn de mensen er niet mee.
Afbeelding
Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
Tinman

Bericht door Tinman »

Ja precies, maar in het mailtje van modellisimo zegt die kerel; it's funny (dat alle modellen wat ze binnen kregen die verkleuring hadden) Al te funny lijkt het mij toch niet :x

Maar goed ik ga even aan mijn site werken en dan eens AutoArt eerst mailen. Daar het antwoord van afwachten.....
Tinman

Re: Tinman's collectie: Lamborghini hebbedingetje

Bericht door Tinman »

Nou ik heb eindelijk weer iets van Lamborghini gekregen. Een schaalmodel duurt nog even (aan het einde van de maand hopelijk de Espada) maar dit vond ik ook wel leuk om even hier te melden, het hoort in feite bij de verzameling :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met een beetje pas en meetwerk past het allemaal net op één plankje :D

Nog even wat aanvullende informatie; Dit kussen zou ik eigenlijk al met sinterklaas gekregen hebben, maar door leveringsproblemen etc. heb ik hem zaterdag pas op de RAI gekregen. Omdat we zo lang hebben moeten wachten op het kussen werd ik toen ook nog toegelaten tot de Hessing stand om daar rond te neuzen B)
Om het hier maar even kort te houden staat hier mijn hele ervaring; http://www.autoinformatief.com/index.ph ... &Itemid=56
Smokey

Bericht door Smokey »

Das een mooie kast zo op deze manier en leuk verhaal over de Hessing stand :thump_up:

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

Altijd leuk om de verzameling uit te breiden met iets anders als een modelauto :thump_up:
Ook erg gaat dat je over de Hessing stand mocht lopen bij de Rai, er zullen een hoop mensen jaloers naar je hebben gekeken denk ik zo, haha

Niek :cool:
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:shock: dan had ik er ook wel een paar maandjes op willen wachten :worshippy:
Tinman

Bericht door Tinman »

Thnx heren
Altijd leuk om de verzameling uit te breiden met iets anders als een modelauto
Zeker! Ik ben nu ook al eens rond het kijken voor een echte Lamborghini badge + letters van de auto's. Maarja die vallen wat duurder uit dan ik had gehoopt :cry:
Niek-106 schreef:Ook erg gaat dat je over de Hessing stand mocht lopen bij de Rai, er zullen een hoop mensen jaloers naar je hebben gekeken denk ik zo, haha
Ja vooral toen ik in die Lambo zat :lol: Één iemand kwam zelfs over het hek heen om te vragen of hij na mij erin mocht maar hij kon snel terug met een lang gezicht. Ik vermaakte mij daar wel :cool:

Wat trouwens ook nog een leuk weetje is. Bij Hessing hadden ze eerst 300 bestellingen van dit kussen, omdat het allemaal zo lang duurde hebben op 6 man na de kussens geannuleerd. Dus ik heb nu ook nog een vrij uniek kussen!
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Haha, kijk zo levert een vertraging dus ook nog eens een voordeel op! Leuke aanwinst en leuk verhaal er omheen :thump_up: :)
Afbeelding
Tinman

Bericht door Tinman »

FordMustangGT schreef:Haha, kijk zo levert een vertraging dus ook nog eens een voordeel op!
Zeker! Ik zou bijna achter 2 jaar als de RAI is weer wat bestellen in de hoop dat dat ook vertraging heeft :lol:

Trouwens ook nog een update over mijn Murcielago 40th anniversary die ik zo graag wil hebben....Ik kreeg via het autoweek forum een tip dat er één te koop was in de buurt van mijn vriendin. "Helaas" zouden we in de zomervakantie naar Parijs gaan dus kon ik niet teveel bieden dus heb ik die helaas moeten laten schieten (Hij is gekocht door een ander forumlid dus jullie zullen hem nog wel langs zien komen)

Nu willen we gister boeken blijkt dat dat al niet eens meer kan, als ik dat dus eerder had geweten kon ik gewoon doorbieden :doh: Dus ook hier;

Mocht je een Lamborghini Murcielago 40th anniversary tegenkomen plaats de link AUB even hier ;)
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

Hier op het forum staat er een te koop, weet niet of het deze was die je bedoelde...
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=16254

Afbeelding
Tinman

Bericht door Tinman »

Dat is die wat ik heb misgelopen ja :lol:

Eens kijken of ik hem dan zo nog kan krijgen, wel wat duurder maarja....
Tinman

Re: Tinman's collectie: Eindelijk een 40th anniversary!

Bericht door Tinman »

Afbeelding

Vandaag eindelijk dankzij Andre mijn geliefde Lamborghini Murciélago 40th Anniversary gekregen :cool: Jammer genoeg krijg ik deze voor mijn verjaardag dus hij is me na één korte inspectie + foto weer meteen afgenomen :(

Maar nu heb ik de Murci serie wel compleet. Nu nog wachten tot autoart een LP640 (roadster) maakt en de Reventon eindelijk uitkomt!
Wieldop

Bericht door Wieldop »

Nou maar wachten tot je verjaardag... :mrgreen: Je bent in ieder geval verzekerd van een mooi model, zeker in dat blauw :thump_up:
Afbeelding
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

Top dat je deze schitterende wagen alsnog hebt weten te bemachtigen!

Afbeelding
Plaats reactie