Corvette C1

Plaats reactie
L'ESPRIT

Corvette C1

Bericht door L'ESPRIT »

Ik heb vandaag een 1:24 Corvette C1 met lakschade gekocht, daar moet dus wat aan gebeuren. Hij ligt inmiddels uit elkaar en de body slaapt vanavond in de thinner, zo zag hij er voor de operatie uit:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat de kleuren betreft ben ik nog niet helemaal uit, ik zit te denken aan matzwart, met de panelen die nu gebroken wit zijn in glanzend zwart. Iemand suggesties?
Afbeelding
Niek-106
Schaal: 1:18
Contacteer:

Re: Corvette C1

Bericht door Niek-106 »

Ik denk niet dat Matzwart met glanzend een mooie combinatie is, dan zou ik eerder voor glanzend zwart met glanzend wit gaan.
Kwa kleuren combi's vind ik zwart/rood, rood/wit en blauw/wit ook er mooi.
Ben benieuwd wat er voor een combi gaat komen.

Succes!!

Niek :cool:

ps HP Pavillion dv-7 laptop????
Afbeelding
L'ESPRIT

Bericht door L'ESPRIT »

Hmmz ik heb ook nog metallic blauw met redelijk grove glitters, misschien doe ik de auto in glimmend zwart en de panelen in dat blauw! Ik weet het nog niet.. Net naar de body gekeken maar die moet nog even in de thinner blijven.
Afbeelding
Daytona69
Contacteer:

Bericht door Daytona69 »

http://image.vetteweb.com/f/corvette-ne ... -racer.jpg Deze is precies andersom glansend zwart met matte panelen , best mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
L'ESPRIT

Bericht door L'ESPRIT »

Zwart is inderdaad mooi! Maar ik denk dat het op een model misschien toch iets te subtiel wordt.. Net de body toch maar uit de thinner gehaald (geen zin om te wachten) en de resterende rode verf weg geschuurd. Toen ik hem zo kaal zag wist ik dat hij zilver moest worden, met metallic blauwe panelen :worshippy:

Afbeelding

Afbeelding

Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar als het me niet bevalt gooi ik hem gewoon weer in de thinner. Het interieur is meer een probleem, want ik weet niet goed hoe ik dat bij het exterieur moet laten matchen en met die plastic deeltjes heb je natuurlijk niet zo veel kansen.. De body in de primer:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Parotech
Contacteer:

Bericht door Parotech »

Ziet er al netjes uit :cool: Bburago's zijn leuk om uit te bouwen/detailleren :thump_up:

Veel succes!
Mvg, Laurent :cool:
L'ESPRIT

Bericht door L'ESPRIT »

Haha detailleren kan inderdaad ook geen kwaad nee, dat motortje is gewoon een zilver gespoten bonk plastic, en het interieur is ook niet fantastisch. Ik moet nog even kijken wat ik daarmee doe, misschien bouw ik een wat indrukwekkender krachtbron in het vooronder maar dat moet dan wel passen. En het interieur moet het vooral doen van wat meer kleur die ik erin ga brengen.
Afbeelding
Parotech
Contacteer:

Bericht door Parotech »

Als je het interrieur schilderd is het best er nog eens over te gaan met (mat)transparante lak, want op plastiek komt het gemakkelijk weer los :wink:
Net de body toch maar uit de thinner gehaald (geen zin om te wachten) en de resterende rode verf weg geschuurd. Toen ik hem zo kaal zag wist ik dat hij zilver moest worden, met metallic blauwe panelen :worshippy:
Klinkt goed ben benieuwd :cool:
Mvg, Laurent :cool:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

leuk model, hoop van te maken. Een dergelijke Corvette heb ik al is voor mijn vriendin verder gedetailleerd :cool:
Jaap
Contacteer:

Bericht door Jaap »

Parotech schreef:Ziet er al netjes uit :cool: Bburago's zijn leuk om uit te bouwen/detailleren :thump_up:

Veel succes!
inderdaad, kun je leuke dingen mee doen.

Bij lijkt de kleuren combo wit/blauw wel wat. :worshippy:
Plaats reactie