Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Een één of andere $#$&*&^%(%* heeft vanavond mijn hele domein (homepage/forum/fotoalbum) gedefaced Dit houdt in dat alle htm en php bestanden vervangen worden.
Ik had gelukig nog een backup liggen en die heb ik teruggezet, als je problemen tegenkomst meldt die dan Ik ga vannacht/morgen proberen de hele site bij te werken met alle updates.
Laatst gewijzigd door Muiter op di 21 dec 2004 20:11, 3 keer totaal gewijzigd.
jelmer schreef:Mark.. ik hoop dat je alles weer wat voor elkaar krijgt! En dat dit zich niet gaat herhalen!
Het heeft zich al 2x herhaald vanavond Ik ben nu druk bezig om alle bestanden bij te werken naar de laatste versie van de software. Dan hoop ik dat we voldoende beschermd zijn.
Kijken of je een IP adres kunt vinden van deze....persoon.
Via deze link http://www.ripe.net/db/whois/whois.html kun je dan zijn provider achterhalen. Deze dan op de hoogte stellen en dreigen met verdere juridische stappen indien ze geen stappen ondernemen tegen de hacker.
Het forum is bijgewerkt van 2.0.6 naar 2.0.11
Ik hoop dat de problemen nu over zijn en anders zien we dat vanzelf wel.
Het enige prbleem wat ik op dit moment kan vinden is dat search niet werkt.