Die wil ik wel van je krijgen als je straks gaat verliezen

Mooie update Bram!
Heb een beetje gesnuffeld omdat ik dacht dat het met de wagen nummers te maken had van de F1.brambo21 schreef:ik begrijp alleen niks van de jaartallen op de kenteken platen heeft daar iemand antwoord op
klopt wel die redenering van je het is een beetje raar in elkaar gestoken wat volgens mij zijn al de schaalmodellen in hetzelfde jaar uitgegeven en gemaakt (de babybens nr 10 heeft ook 1997 op de plaat)Smokey schreef:Heb een beetje gesnuffeld omdat ik dacht dat het met de wagen nummers te maken had van de F1.brambo21 schreef:ik begrijp alleen niks van de jaartallen op de kenteken platen heeft daar iemand antwoord op
Het jaar 1997 hebben ze de startnummers 7 (Coulthard) en 8 (Hakkinen) voor dat jaar er op bij elkaar gereden door de classering 1998 hadden de Mclaren`s namelijk deze nummers op hun auto.
In 1998 hebben ze het wat beter gedaan qua classering en hebben ze de startnummers 1 en 2 voor het seizoen erop verdiend.
Wat betreft de nr 10 van DC kan ook kloppen. dat zal dan waarschijnlijk een nummerbord zijn met 1996 want in 1997 hadden ze de nummers 9 en 10 op hun bolides staan en die hebben ze dus in '96 verdiend.
Weet niet of dit 100% waterdicht is maar dit is de verklaring die ik heb!
Greetz Richard
St. Paul schreef:En de 1:43 versie van Herpa. Die ik zelf mooier vind dan de 1:18 versies.
zeker en vast