Ik zoek een bedrijf die mij kan helpen met het ombouwen van modelauto's. I.e. spuiten, tabaksreklame, etc.
Kan iemand iets adviseren?
Groet,
Mark
Bedrijf gezocht voor omspuiten model auto.
Re: Bedrijf gezocht voor omspuiten model auto.
gewoon zelf doen
als je het gaat uitbesteden gaat het gods vermogen kosten
tabaks reclame kan je decals van internet af halen
zelf uitprinten op juiste vellen en plakken maar
op modelbrouwforum zitten er ene paar die daar handig in zijn kijk daar eens rond
groet michel
als je het gaat uitbesteden gaat het gods vermogen kosten
tabaks reclame kan je decals van internet af halen
zelf uitprinten op juiste vellen en plakken maar
op modelbrouwforum zitten er ene paar die daar handig in zijn kijk daar eens rond
groet michel
all objects in the mirror will be soon
dissapear
dissapear
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ja ik denk dat wat Caprigek zegt klopt, er zijn hooguit wat particulieren die soms in opdracht bouwen, maar dan betaal je er wel wat voor. Curbstone onze bannerpartner doet het, of tenminste deed het, voorzover ik weet.
Geld is geen probleem 
Het spuitwerk van de diecast Alfa Spider vergt stralen, primer en vervolgens spuiten met officieel autolak gekregen van de dealer en daarboven op een laklaag. Vervolgens wordt het model gepolijst met Swissvax concorso wax.
De 2x F1's moeten van tabaksreklame voorzien worden, dus oude decals moeten worden verwijderd, ondergrond schoongemaakt, decals erop, vervolgens de hele wagens voorzien van een dunne laklaag alvorens de concorso daar weer op gaat.
Ik heb geen:
a.) talent
b.) tijd
Om hieraan te besteden.
Als iemand bedrijven kent waar dit gedaan kan worden hoor ik het graag

Het spuitwerk van de diecast Alfa Spider vergt stralen, primer en vervolgens spuiten met officieel autolak gekregen van de dealer en daarboven op een laklaag. Vervolgens wordt het model gepolijst met Swissvax concorso wax.

De 2x F1's moeten van tabaksreklame voorzien worden, dus oude decals moeten worden verwijderd, ondergrond schoongemaakt, decals erop, vervolgens de hele wagens voorzien van een dunne laklaag alvorens de concorso daar weer op gaat.
Ik heb geen:
a.) talent
b.) tijd
Om hieraan te besteden.
Als iemand bedrijven kent waar dit gedaan kan worden hoor ik het graag

- Daytona69
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Denk dat een autospuitbedrijf niet de vakkennis in huis heeft om decals te plakken , denk dat je beter op zoek kunt gaan naar een modelauto ombouwer , zoals challenge 4 fun
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
- coolpappa04
- Rakesh_BMW
Met de alfa romeo spider ken ik je wel helpen, ik spuit al geruime tijd modelauto's, en ik werk als autoschade hersteller 1:1
Je mag zelf je lak leveren, of je zegt mij de kleurnummer. Als je interesse hebt, stuur mij dan even een pb-tje
Een voorbeeld van een bmw die ik afgelopen weekend heb gespoten
in de primer

eindresultaat

Je mag zelf je lak leveren, of je zegt mij de kleurnummer. Als je interesse hebt, stuur mij dan even een pb-tje
Een voorbeeld van een bmw die ik afgelopen weekend heb gespoten
in de primer

eindresultaat

- Curbstone Models
- Contacteer:
Peter Parker schreef:Ja ik denk dat wat Caprigek zegt klopt, er zijn hooguit wat particulieren die soms in opdracht bouwen, maar dan betaal je er wel wat voor. Curbstone onze bannerpartner doet het, of tenminste deed het, voorzover ik weet.
en doet het nog steeds...