AUTOart 1:18 straat discussie topic
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic
En dan nu weer een mooie vonst van een interview, leuk maar lastig om te lezen dit soort autotranslate stuff 

Al iets bekend over de Volvo 850's?
Antonio.
Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Mijn MAF verzameltopic.
Klopt het dat AA zo duur is geworden?
Bij de zaak waar ik normaal kocht (was er al een jaar niet meer geweest) stonden nu de alfa romeo alfetta, {prachtig model, maar dat terzijde) zoals ik die ook bij mensen op t forum heb gezien voor 107 euro geloof ik.
Dat vind ik toch echt iets te gek, of ligt dat aan de prijs van die zaak?
Bij de zaak waar ik normaal kocht (was er al een jaar niet meer geweest) stonden nu de alfa romeo alfetta, {prachtig model, maar dat terzijde) zoals ik die ook bij mensen op t forum heb gezien voor 107 euro geloof ik.
- Montezemolo
- Contacteer:
107,- is echt te duur, prijs van de GTV licht normaal tussen de 80 en 90 euro.pph schreef:Klopt het dat AA zo duur is geworden?
Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Zo AA heeft de vaart erin
Ben benieuwd wat de Willy's Jeep moet gaan kosten 

Ze brengen de modellen inderdaad sneller uit dan we gewend waren, misschien dat ze door de prijsverhogingen ook wel moesten om nog iemand tevreden te houden. Het wordt in ieder geval dit jaar wel een duur jaar voor de Lamborghini fans met de Reventon, Superleggera, LP560 en Espada. Het wordt tijd dat er weer nieuwe modellen worden aangekondigd, met dit tempo hebben ze anders alle modellen dit jaar uitgebracht. Mijn wenslijstje wordt in ieder geval snel korter
.

Wow. Die Gallardo 560-4 ziet er heel strak uit. Weet iemand wanneer ie uitkomt?
En heeft iemand al plaatjes gezien van de rode Espada? De gouden versie is ook erg mooi, maar ik lees dat ie alleen in Azie verkrijgbaar is. Gaat dat nog veranderen?

En heeft iemand al plaatjes gezien van de rode Espada? De gouden versie is ook erg mooi, maar ik lees dat ie alleen in Azie verkrijgbaar is. Gaat dat nog veranderen?
Die C63 AMG gaat hier 100% komen,in het wit denk ik,maar ik wacht even af welke kleuren er nog meer komen.
Ben benieuwd hoelang het deze keer duurt voor ze werkelijk in de winkel staan...
Bij de S63 AMG bleven we ook maar wachten
Ben benieuwd hoelang het deze keer duurt voor ze werkelijk in de winkel staan...

- Montezemolo
- Contacteer:
Dit mocht inderdaad wel eens gezegd worden1:18 24/7 schreef:Geen discussiepuntje, maar ik wil hierbij graag mijn dank uitspreken aan lambo voor het trouw posten van alle updates van de AA site, zodat luie mensen daar zelf niet naar op zoek hoeven te gaan!Keep it going!
![]()

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
Zilver en zwartDennieV schreef:Die C63 AMG gaat hier 100% komen,in het wit denk ik,maar ik wacht even af welke kleuren er nog meer komen.
De gouden versie komt natuurlijk ook naar Europa, maar alle AutoArt modellen zijn als eerste in Azie verkrijgbaar en komen langzaam onze kant op. Dus nog eventjes geduld ( verwacht eind Mei – begin Juni )Ruben schreef:

Komt de LP560-4 ook in het zwart?
Want ik heb een reclame filmpje gezien, en daar reden ze in het zwart en in het wit, en ik kan nog niet echt kiezen
En anders moet ik ze maar gewoon allebei nemen
Want ik heb een reclame filmpje gezien, en daar reden ze in het zwart en in het wit, en ik kan nog niet echt kiezen

De kleuren van de LP560:scoobygc8 schreef:Komt de LP560-4 ook in het zwart?
Want ik heb een reclame filmpje gezien, en daar reden ze in het zwart en in het wit, en ik kan nog niet echt kiezen![]()
Oranje
Zwart
Wit
Blauw

- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Bij komt de C63 AMG er ook zeker, wel in 't zwartDennieV schreef:Die C63 AMG gaat hier 100% komen,in het wit denk ik,maar ik wacht even af welke kleuren er nog meer komen.

- BasPlankgas
wat ik raar vind is dat de 'gewone' C63 amg niet sealed is, en de DTMer wel. je zou zeggen dat de motorkap en de deuren toch grofweg dezelfde vormen hebben?
ik vind t lijstje er trouwens zeer goed uitzien, maarja, de prijs...
Terug van weggeweest!
Collectie
Collectie
BasPlankgas schreef:wat ik raar vind is dat de 'gewone' C63 amg niet sealed is, en de DTMer wel. je zou zeggen dat de motorkap en de deuren toch grofweg dezelfde vormen hebben?
Das helaas de policy bij AA, de nieuwe racers zijn bijna allemaal sealed met als reden dat ze dan goedkoper kunnen zijn en sneller op de markt komen..

Dat het een vage regel is zie je wel bij de E46 M3 GTR waarvan de straatversie 90% hetzelfde is als de raceversie maar toch is de laatste sealed

Soms glipt er nog iets doorheen zoals bv de 997 GT3 RSR en Skyline R30 Gr.5

Onderweg:
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only