Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Tijdje hier niet op het forum geweest en heb een hoop gemist. Zo ook hier bij mijn eerwaarde Belgische vriend
Schitterende modellen, Vic. Overigens is de Michel Vaillant reeks een tweede leven ingeblazen er zijn nieuwe modellen uit. Een aantal zijn er naar mij onderweg waaronder de Commando uit de TAP rally
Chance dat die wagen er bij staat...
'k Zou niet geweten hebben wat me voor te stellen wanneer je enkel die 1ste foto had geplaatst
Hele mooie combinatie in ieder geval
vandaag weer wat binnen gekregen uit het verre limburg van ons patje een ferrari van schumacher uit het jaar 2000,er zullen er zeker enkele verbaast kijken denk ik want sta nogal bekent als een schumacher hater.dit forum doet rare dingen met de leden
117ayrton schreef:vandaag weer wat binnen gekregen uit het verre limburg van ons patje een ferrari van schumacher uit het jaar 2000,er zullen er zeker enkele verbaast kijken denk ik want sta nogal bekent als een schumacher hater.dit forum doet rare dingen met de leden
Och Vic het verstand komt met de jaren
Ik weet nu zeker dat schumi28 dit niet weg veegt
MOOIE AANWINST VAN DIT UNIEK MODEL 1/50 STUKS