Vraagje:
Weet iemand of Kyosho de Audi A5 in de schaal 1:18 nog uitbrengt?
Komt er ook nog een 1:18 model van de Spyker C8?
Groeten Paul
Audi A5
- Tom_Aston-Martin
Re: Audi A5
de A5 komt niet, want Audi maakt geen 1:18 modellen meer (zover ik weet) en de spyker staat nergens in de planning, laten we hopen dat ie nog komt! 

Hoezo audi maakt geen 1:18 modellen meer? Als kyosho, minichamps of norev de rechten er voor betalen waarom zouden ze dat dan niet meer doen?Tom_Aston-Martin schreef:de A5 komt niet, want Audi maakt geen 1:18 modellen meer (zover ik weet) en de spyker staat nergens in de planning, laten we hopen dat ie nog komt!

Omdat ze die rechten niet hebben en de fabrikant bepaaldBert schreef:Hoezo audi maakt geen 1:18 modellen meer? Als kyosho, minichamps of norev de rechten er voor betalen waarom zouden ze dat dan niet meer doen?Tom_Aston-Martin schreef:de A5 komt niet, want Audi maakt geen 1:18 modellen meer (zover ik weet) en de spyker staat nergens in de planning, laten we hopen dat ie nog komt!
of er modellen van nagemaakt mogen worden en Audi heeft de stekker
uit de 1:18 reeks getrokken .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Dus de Norev 1:18 DTM 2008 modellen gaan ook niet door?!
Of is het met bepaalde modellen of vanaf een bepaald tijdstip ingaande op een bepaalde datum.........
Veel bepalingen
Of is het met bepaalde modellen of vanaf een bepaald tijdstip ingaande op een bepaalde datum.........
Veel bepalingen

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Wel stupid van Audi dan
Ik geloof best dat er mensen zijn die na een aankoop van een 1:18 A5 (of ander merk) overstag gaan om het model in het echt aan te schaffen.
Tenminste,ik ben er 1 van die daarbij hoort.
Als m'n vriendin & ik ons huis niet gekocht hadden/hebben dan had ik in februari een Mercedes C-klasse gekocht,puur omdat ik door het verzamelen een nog meer Mercedesfan geworden ben
En die komt er nog!!!

Ik geloof best dat er mensen zijn die na een aankoop van een 1:18 A5 (of ander merk) overstag gaan om het model in het echt aan te schaffen.
Tenminste,ik ben er 1 van die daarbij hoort.

Als m'n vriendin & ik ons huis niet gekocht hadden/hebben dan had ik in februari een Mercedes C-klasse gekocht,puur omdat ik door het verzamelen een nog meer Mercedesfan geworden ben

En die komt er nog!!!

Ik vind dat echt jammer
en ook raar want die audi's van Kyosho, Minichamps en ook van Norev verkochten toch wel goed
. Hoewel ik BMW-fan ben, ben ik audi's steeds meer gaan waarderen. Mede door de schaalmodellen die bij mij op de plank staan
.