De verzameling van coolpappa04 update 10/01
Re: De verzameling van coolpappa04 eindelijk tj hummer
't Kleurtje, 't kleurtje.
Die uitdrukking in zijn ogen/voorruit.. 
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Prachtig modelletje inderdaad 
- coolpappa04
- Schaal: 1:18
e-bay vs,en bieden tot in de laatste seconde anders val je er naastmercedes fan schreef:zoo wat een gaaf ding hee![]()
waar heb je m nu gevonden dan ?

- alain_1978
Dat zal een zenuwslopende Ebay-veiling geweest zijn met dat bieden tot de laatste moment.coolpappa04 schreef:e-bay vs,en bieden tot in de laatste seconde anders val je er naast![]()
Zeer mooie aanwinst voor je collectie
Binnenkort kan je diorama's beginnen maken met scenes uit de film

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- Jaap
- Contacteer:
hele leuke aanwinst 
Leuke Hummeltje
Ook de tuk-tuk is trouwens errug geinig 
Tough guy indeed.
Schitterend
Schitterend
Collectie Porsche in 1/43- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Heerlijk, wederom een film auto als aanwinst (moet nog steeds de film eens kijken
), stoere kar hoor
Hoeveel heb je er al deze film in schaal?
Ron
Ron
- coolpappa04
hey ron,momenteel zit ik op 117 stuks,en dan nog gaan er héél veel nieuweMB 500 Sec Ronnie schreef:Heerlijk, wederom een film auto als aanwinst (moet nog steeds de film eens kijken), stoere kar hoor
![]()
Ron
ja je moet echt de film eens zien,van begin tot het einde kan je als autoliefhebber heerlijk genieten van welke magie de filmmakers erin hebben gestoken,echt super
ja inderdaad alain,zelfs met auction sniper is het meestal spannend,zo heb ik er al verschillende keren naast gegrepenDat zal een zenuwslopende Ebay-veiling geweest zijn met dat bieden tot de laatste moment.
volgend setje zou ik zoo graag hebben,maar die prijs
http://cgi.benl.ebay.be/DISNEY-PIXAR-CA ... otohosting

- alain_1978
Wow, dat is een zeer stevige prijscoolpappa04 schreef:ja inderdaad alain,zelfs met auction sniper is het meestal spannend,zo heb ik er al verschillende keren naast gegrepenen dan weten dat voor sommige cars auto's meer word betaald dan een exoto in 1:18,om maar en idee te geven hoe gewild en zeldzaam sommige modellen wel zijn,dit zijn echt collector items geworden i.p.v speelgoed
![]()
volgend setje zou ik zoo graag hebben,maar die prijs![]()
![]()
![]()
http://cgi.benl.ebay.be/DISNEY-PIXAR-CA ... otohosting
Kan je dat niet goedkoper vinden binnen Europa of wordt dat hier niet verkocht?
Daar kan je idd al enkele Exoto's voor kopen

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- coolpappa04
is in geen geen enkele winkel verkrijgbaar,dit was een gelimiteerd setje van 1000 stuks die door mattel zelf zijn verkocht aan verzamelaarsalain_1978 schreef:Wow, dat is een zeer stevige prijscoolpappa04 schreef:ja inderdaad alain,zelfs met auction sniper is het meestal spannend,zo heb ik er al verschillende keren naast gegrepenen dan weten dat voor sommige cars auto's meer word betaald dan een exoto in 1:18,om maar en idee te geven hoe gewild en zeldzaam sommige modellen wel zijn,dit zijn echt collector items geworden i.p.v speelgoed
![]()
volgend setje zou ik zoo graag hebben,maar die prijs![]()
![]()
![]()
http://cgi.benl.ebay.be/DISNEY-PIXAR-CA ... otohosting![]()
Kan je dat niet goedkoper vinden binnen Europa of wordt dat hier niet verkocht?
Daar kan je idd al enkele Exoto's voor kopen
er zijn er al verkocht voor het dubbele van de prijs die je hiervoor ziet

- FordMustangGT
Wow, ik wist niet dat die Cars auto's zulke verzamelobjecten zijn!! Ik blijf jouw Carscollectie nog altijd met grote interesse volgen, want ze zijn gewoon zo leuk.
Die Hummer is ook een erg gave aanwinst! Ik heb de film onderhand dus wel gezien en is inderdaad een leuk stukje uit de film die training voor Suv's
Die ene dure set is wel errug gaaf! Dus alle raceauto's in één pakket, maar heb je daar al niet een groot aantal van?
Vandaag zag ik trouwens die minifilm van Pixar over Cars, Mater in Tokyo:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=13730
Maar je hebt hem denk al wel gezien maar, ff voor de rest
Die Hummer is ook een erg gave aanwinst! Ik heb de film onderhand dus wel gezien en is inderdaad een leuk stukje uit de film die training voor Suv's
Die ene dure set is wel errug gaaf! Dus alle raceauto's in één pakket, maar heb je daar al niet een groot aantal van?
- coolpappa04
ja deze is super hé,een remake van tokyodrift,super gewoonFordMustangGT schreef:Wow, ik wist niet dat die Cars auto's zulke verzamelobjecten zijn!! Ik blijf jouw Carscollectie nog altijd met grote interesse volgen, want ze zijn gewoon zo leuk.
Die Hummer is ook een erg gave aanwinst! Ik heb de film onderhand dus wel gezien en is inderdaad een leuk stukje uit de film die training voor Suv's![]()

- coolpappa04
Re: De verzameling van coolpappa04 marco en frank!!!
hallo allemaal
jullie weten bijna allemaal dat ik een grote fan ben van de leuke cars serie in 1:55.
wel sinds een tijdje zit ik ook op een amerikaans forum enkel over cars ,en zo heb ik toevalling een collega verzamelaar uit antwerpen leren kennen die vandaag bij me op bezoek is geweest en hij had enkele leuke nieuwe update's voor me bij,en ik moet zeggen dat ik echt versteld sta hoe leuk deze serie aan het worden is,de details worden beter en beter,maar vooral de gezichtsuitdrukkingen zijn zooo leuk
oordeel zelf maar,ze zijn allebei in diecast
frank

en volgende is helemaal te gek,marco!!!!

jullie weten bijna allemaal dat ik een grote fan ben van de leuke cars serie in 1:55.
wel sinds een tijdje zit ik ook op een amerikaans forum enkel over cars ,en zo heb ik toevalling een collega verzamelaar uit antwerpen leren kennen die vandaag bij me op bezoek is geweest en hij had enkele leuke nieuwe update's voor me bij,en ik moet zeggen dat ik echt versteld sta hoe leuk deze serie aan het worden is,de details worden beter en beter,maar vooral de gezichtsuitdrukkingen zijn zooo leuk
oordeel zelf maar,ze zijn allebei in diecast
frank

en volgende is helemaal te gek,marco!!!!