Fast & Furious ( deel 4 ) schaalmodellen

Plaats reactie
Ben

Fast & Furious ( deel 4 ) schaalmodellen

Bericht door Ben »

Zoals velen weten ben ik een enorme fan van auto's uit de film reeks The Fast and the Furious. Nou ben ik elke dag druk op zoek naar de auto's uit Fast & Furious ( deel 4 ). Maar kan ze tot nu toe nog nergens vinden ! Weet iemand hoelang zulke auto's na uitkomst van de film verschijnen op de markt als schaalmodellen ? En komen ze überhaupt ? Zo ja , weet iemand dan waneer ze komen ongeveer ?

Alvast bedankt !

- Ben
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Fast & Furious ( deel 4 ) schaalmodellen

Bericht door Ricardo »

Plannen zijn er geweest. Deze zijn volgens mij weer in de ijskast verdwenen :doh:
Ben

Bericht door Ben »

Godser dat is wel jammer. Weet je ook wanneer die plannen waren ongeveer ? En waneer die geschrapt werden ? Bron ?
Laatst gewijzigd door Ben op ma 11 mei 2009 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ben schreef:Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! dat is wel jammer. Weet je ook wanneer die plannen waren ongeveer ? En waneer die geschrapt werden ? Bron ?
Ik ben het een tijdje geleden op een van de Amerikaanse fora tegengekomen. ik dacht diecastxchange.com
coolpappa04
Schaal: 1:18

Bericht door coolpappa04 »

Ben schreef:Zoals velen weten ben ik een enorme fan van auto's uit de film reeks The Fast and the Furious. Nou ben ik elke dag druk op zoek naar de auto's uit Fast & Furious ( deel 4 ). Maar kan ze tot nu toe nog nergens vinden ! Weet iemand hoelang zulke auto's na uitkomst van de film verschijnen op de markt als schaalmodellen ? En komen ze überhaupt ? Zo ja , weet iemand dan waneer ze komen ongeveer ?

Alvast bedankt !

- Ben
volgens mij gaat ertl geen 1:18 schaalmodellen meer maken van de f&f reeks,wel spijtig want ik spaarde deze ook in schaal 1:18 en 1:64 :(
Afbeelding
Plaats reactie