Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Maar waarom ben je specifiek Siku gaan verzamelen? Waarom bijvoorbeeld geen Minichamps 1:43? Die hoeven qua prijs volgens mij niet veel te schelen als je de aanbiedingen wat in de gaten houdt. En dan heb je voor bijna hetzelfde geld wel veel meer detail.
Tja, Siku's zijn gewoon auto's waarbij ik de "kick" krijg, zoals velen van jullie bij een AutoArt 1:18, of zoals je zegt een Minichamps 1:43. Ik had ook dat kunnen gaan verzamelen, maar dat is net wat minder "mijn ding". Detail maakt me ook niks uit, zie de pullback auto's.
Overigens ben ik van plan om naast Siku ook 1:18 Mercedes-Benzen te gaan verzamelen, waarvan de eerste update in minder dan een maand gaat komen (als het goed is).
Wieldop schreef:
Overigens ben ik van plan om naast Siku ook 1:18 Mercedes-Benzen te gaan verzamelen, waarvan de eerste update in minder dan een maand gaat komen (als het goed is).
Grtz.
als t aan mij licht ook
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
Maar waarom ben je specifiek Siku gaan verzamelen? Waarom bijvoorbeeld geen Minichamps 1:43? Die hoeven qua prijs volgens mij niet veel te schelen als je de aanbiedingen wat in de gaten houdt. En dan heb je voor bijna hetzelfde geld wel veel meer detail.
hmm
een minichamps 1/43 voor n eurotje of 6 á 7? LINK LINK LINK
Tja, Siku's zijn gewoon auto's waarbij ik de "kick" krijg, zoals velen van jullie bij een AutoArt 1:18, of zoals je zegt een Minichamps 1:43. Ik had ook dat kunnen gaan verzamelen, maar dat is net wat minder "mijn ding". Detail maakt me ook niks uit, zie de pullback auto's.
Grtz.
Ok!
Ik heb eventueel nog wel wat Mercedes modellen staan 1:18. Ik ben overgestapt op 1:43 dus alles gaat weg.
Ben benieuwd naar de update, je opstelling maakt het ook altijd weer extra leuk om even een kijkje te nemen.
MiddleMan schreef:Ik heb eventueel nog wel wat Mercedes modellen staan 1:18. Ik ben overgestapt op 1:43 dus alles gaat weg.
Ben benieuwd naar de update, je opstelling maakt het ook altijd weer extra leuk om even een kijkje te nemen.
Altijd handig om te weten dat er mensen zijn met Mercedessen, misschien binnenkort. Ik zal de opstelling fotograferen, die heb ik vrijdag nog veranderd.
MB 500 Sec Ronnie schreef:
en ook ik kan niet wachten op je MB 1/18 update, we wachten met spanning af.
Het wordt trouwens niet de minste: een Kyosho MB CLK dealer, dus met leer!
Zo mensen, hier eindelijk da pics van mijn verzameling. De opstelling is natuurlijk minder speels met zoveel Siku's, maar ik denk dat het goei gelukt is Heb nu in totaal (inclusief dubbelen) 182 Siku's, 85 pullback'ers en een paar 1:43/1:24/1:18
FordMustangGT schreef:Ziet er leuk uit, Wieldop Ook je laatste aanwinsten zijn mooi
Ja, ben er blij mee, maarehh... Je had toch al gereageerd op mijn laatste aanwinsten? Maar nog een keertje kan geen kwaad, hè? Ze zijn niets voor niets zo leuk
Die groen/gele MB autotransporter van Siku heb ik hier ook nog in de doos liggen, zijn ook wel een aantal mooie wagens. Verzamel je ook de MB vrachtwagens van Siku of staat die er gewoon maar bij?