Ik heb met verbazing zitten kijken naar deze ombouw projecten. Wat een geduld moet je hiervoor hebben. De autograph kit is zeker een mooie aanvulling. Het blok in echt metaal is ook wel veel mooier, maar ik geloof niet dat ik daar het geduld en de tijd voor hebRossy schreef:Ziet er heel netjes uit voor een ootb Pocher F40.
Heb ze wel eens slechter in elkaar zien zitten.
Over transkits gesproken:
Hier is er eentje eenzelfde F40 aan het ombouwen met een volledige Autograph transkit.
En hier maakt er iemand zijn eigen transkit op basis van eenzelfde Pocher.
Dezelfde bouwer bouwt ook nog een Pocher F40 om naar een "Beurleys" Barchetta, welke gebaseerd is op een F40 LM IMSA.
Een flinke ombouw dus, je moet maar durven.
Antonio.
De pocher zijn schaal 1:8, dus je kast is zo vol met een paar van deze modellenParotech schreef:Prachtig zeg die F40![]()
is die op schaal 1:18?
Aangezien de meeste Pochers op 1:12 zijn ...
Het blok in metaal zie je als het goed is niets meer van als je hem spuit en een beetje "weathered". Ik heb voor mijn Pocher F40 nog wat transkits liggen, waarvan alleen het transkitje voor het blok al 400 onderdelen bevat. De Autograph transkit is me een tikkie te duur met bijna € 1.500Paul M schreef:Ik heb met verbazing zitten kijken naar deze ombouw projecten. Wat een geduld moet je hiervoor hebben. De autograph kit is zeker een mooie aanvulling. Het blok in echt metaal is ook wel veel mooier, maar ik geloof niet dat ik daar het geduld en de tijd voor heb.
Thanks voor de links door te sturen! Altijd leuk om te zien hoe iemand van een model zijn eigen unieke project maakt.
Greetz Paul
Dan zal hij waarschijnlijk iets beter in de slappe was dan ikRossy schreef:Ach, wat is duur...
De persoon die de Autograph transkit heeft gebouwd heeft ook nog een 1:8 Promocom Ferarri 126c2 gekocht...
Kost een slordige 4450 dollar!
Antonio.