Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
Vanaf heden komt de winnaar wel in de lijst te staan van gewonnen foto's, maar zal het team van bestuur en moderators voortaan de opdrachten gaan verzorgen, dit om diversiteit te blijven houden en een paar vaste item's in de wedstrijd te versleutelen, dit zullen in totaal 4 vaste opdrachten zijn waarvan we de volgende van Juni, (hoe kan het ook anders) Le Manszal zijn. De resterende 3 komen later nog wel aan de orde, blijft voor nu nog even een verrassing
Let wel op: Je foto moet te alle tijden in dezelfde tijd gemaakt zijn als de wedstrijd actief is, dus mag je pas vanaf 1 Juni aan de slag met de Le Mans opdracht, voor de heren die geen motorsport modellen verzamelen zal het wat lastiger zijn, maar denk eens aan een rij exoten die in de file staan naar La Sarthe Of een campingsite van een merk dus ideeen genoeg zou ik zeggen.
Tof dat mijne er ook tussen staat, hoewel ik toch geen kans maak tussen de rest.. Zitten hele goede foto's bij! Volgende keer zal ik niet meer zo zeuren
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533