Die Reventon is zooooo rock 'n roll, heerlijke woeste hoekige styling. Hou ik wel van.
LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
- Jolly Club
Re: LamboDieCast - 28 mei : AutoArt Reventon 1/18 !!! (p17)
NETJESS !!!
Die Reventon is zooooo rock 'n roll, heerlijke woeste hoekige styling. Hou ik wel van.
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
heel machtig mooi 
- coolpappa04
ongelofelijke update zeg
wat een machtig model is dit

- 1:18 24/7
Ben niet zo te spreken over de 1:1 maar ik kan me voorstellen dat de lambofielen hier wel warm van worden. Moet zeggen dat ik bij de foto's nou niet gelijk zie of het om een mondo motors of AA gaat... Gelukkig heeft AA ook hier het traditionele donkerblauwe plastic in het interieur gebruikt!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Thomas Bol
- Contacteer:
Te nice!
Ben aan het sparen voor een 1:1 auto, maar denk dat ik mijn spaargeld maar eens aan een AA Reventon moet gaan opmaken
Hele mooie fotos ook..
Ben aan het sparen voor een 1:1 auto, maar denk dat ik mijn spaargeld maar eens aan een AA Reventon moet gaan opmaken
Hele mooie fotos ook..
1:18 - 72 stuks
1:43 - 9 stuks
Binnekort
- ... Suprise!
1:43 - 9 stuks
Binnekort
- ... Suprise!
- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Zeer gaaf model die Reventon
erg leuke details
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Damn!
Zou dit de eerst 1:18er worden in straatversie formaat die hier neer zal strijken?!, wat een briljante bak 
erg mooi de AA Reventon.
Kan eigenlijk maar 1 minpuntje vinden en dat is.... overal mooie carbonfiber details....
behalve de plaatjes op de wielen
Kan eigenlijk maar 1 minpuntje vinden en dat is.... overal mooie carbonfiber details....
behalve de plaatjes op de wielen
verzamelaar van Lamborghini schaalmodellen in 1:43 en brochures
Mooi, erg mooi! 
Hier kan je alleen maar naar kijken en kwijlen tot het je aan de enkels staat. Wat een vette bak. En wat een gave diecast. Ik wacht nog even tot ie ook in Nederland uit is.
- Mr. Dj M.
Ben zelf ook niet heel erg fan van de echte Reventon, maar dit model is zeker gaaf
en ik wil er wel één! Echt een hele nette Autoart inderdaad die toch echt weer wat toevoegd aan de MM die er ook absoluut niet verkeerd uitziet. Voor AA ook weer een mooi kostenbesparend ding trouwens, want er viel natuurlijk toch nog wel het één en ander van de Murcielago te recyclen.
Waarom zou je trouwens de MR willen?, ik vind hem niet veel toevoegen als je ook voor een standaard versie gaat in dit mat grijs. Details als metalen ruitenwissers zijn mooi, maar hij is inderdaad nog sealed ook. Een echte toevoeging zou alleen het totaalplaatje zijn van de oranje op de glazen voet met losse motor erbij, dat is wel een erg gaaf ding maar die is wel heel duur!
Waarom zou je trouwens de MR willen?, ik vind hem niet veel toevoegen als je ook voor een standaard versie gaat in dit mat grijs. Details als metalen ruitenwissers zijn mooi, maar hij is inderdaad nog sealed ook. Een echte toevoeging zou alleen het totaalplaatje zijn van de oranje op de glazen voet met losse motor erbij, dat is wel een erg gaaf ding maar die is wel heel duur!
Wow wat een super dikke aanwinst!
Ben benieuwd naar de Superleggera
Greetz Paul
Ben benieuwd naar de Superleggera
Greetz Paul
Waar blijven de foto's? Het weekeinde is bijna omlambodiecast schreef:
Vooral het interieur en de motor van de Reventon ga ik trouwens opnieuw fotograferen, ik zie nu dat er te veel stof in ligt, en vooral in het interieur zou ik het serienummer willen zien tussen de twee stoelen in. Vooral de motor is heel gedetaileerd, en dat komt op deze foto niet zo tot zijn recht, dus binnenkort (dit weekeinde) nog effe een update.
Alvast bedankt

- jerico
- Contacteer:
wooow, had hem nog niet gezien...maar deze moet toch echt in de collectie komen...hopen dat hij niet te duur word...
greetz,
jerico
greetz,
jerico