IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3353
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door St. Paul »

Schijnt dat Verstappen de nieuwe Stig gaat worden....
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door Fruitcake »

kan ie lekker stoeien met JC :mrgreen:
Gebruikersavatar
galleria ferrari
Berichten: 942
Lid geworden op: do 09 aug 2007 14:57
Locatie: zwartsluis

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door galleria ferrari »

Fruitcake schreef:kan ie lekker stoeien met JC :mrgreen:
Bedoel je nou jeremy Clarkson of onze eigen jolly club :D

Gr. Dimitry :)
mazda, zoom zoom
Afbeelding
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door the_stig »

Tom_Aston-Martin schreef:
rpi schreef:Ik wist al lang dat ie in Heusden-Zolder woont en ook modelauto's verzamelt.
ja klopt! hij was toch iets van 24 jaar? :mrgreen: :thump_up: :lol:
:oops: Ik beken.

:D
Ik heb het ook onlangs gelezen over Ben Collins.
Afbeelding
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door jonnoT »

Jammer dat het bekend is geworden.

St. Paul schreef:Schijnt dat Verstappen de nieuwe Stig gaat worden....
Gelukkig hebben ze geen grindbakken op TG circuit, anders wordt Jos direct herkent :mrgreen:

Tom Coronel is ook al is gevraagd om als "inval" Stig te fungeren
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3353
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door St. Paul »

jonnoT schreef:
Tom Coronel is ook al is gevraagd om als "inval" Stig te fungeren

Tom wilde alleen maar in de "Reasonably-Priced Car" rijden. Onder de voorwaarde dat de fabrikant van die auto hem wilde sponsoren met McGregor en/of State of Art truien.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Timo911
Berichten: 333
Lid geworden op: do 30 dec 2004 12:24
Locatie: Lokeren
Contacteer:

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door Timo911 »

Dat is voor mij nog maar eens een bewijs dat Topgear een serieus overroepen programma is.
Al die heisa maken om niks.
Kvond het eigelijk altijd al belachelijk dat ze er een onherkenbare persoon in lieten rijden.
En iedereen die die tijden die die Stig neer zette als heilig beschouwen om een wagen af te keuren of superieur te maken.
Om een wagen als snelste er uit te halen zou het veel beter zijn de officiele testrijder van het merk zelf ermee te laten rijden, allemaal op hetzelfde circuit.. Dan heb je tenminste ( 1 van ) de top voor een bepaalde wagen..
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door Fruitcake »

Volgens mij neem jij het gewoon iets te serieus ;)
Gebruikersavatar
jochen
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 06 jan 2007 16:22
Schaal: 1:18

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door jochen »

"Top Gear doet het met minstens vier Stigs"


Afbeelding
Ook Julian Bailey zou één van de Stigs zijn.


Afbeelding
De Stig blijft de autofreaks beroeren. Nadat Ben Collins zich had verraden als de anonieme testpiloot van de wereldberuchte BBC-autoshow 'Top Gear' beweert de Daily Mail nu dat er liefst vier Stigs in het spel zijn. Minstens! Ook die piste is niet onbekend bij de gokkers naar de identiteit van de witgehelmde en -gepakte piloot. De BBC weigert al jaren commentaar te geven bij de gissingen.

Ben Collins
De 33-jarige Ben Collins uit Bristol had zijn cameo als The Stig weggegeven aan een bouwvakker en aan het personeel van een galerie. Maar gisteren doken er foto's op van een man van wie de BBC zei dat het de Stig was op de National Television Awards in de Royal Albert Hall in Londen, vorig jaar op 29 oktober.

Will
Deze Stig zat toen natuurlijk ook volledig in het gekende witte robotpak en reed na de show naar de Top Gear-gebouwen van de BBC. De Stig kleedde zich daar snel om, maar ooggetuigen konden hem op de gevoelige plaat vastleggen toen hij in T-shirt en jeans het gebouw verliet. Met op zijn hoofd een wollen bivakmuts, die piloten onder hun helm dragen. Op zijn T-shirt prijkte de ironische slogan: "Ik ben de Stig". Voornaam van deze vermoedelijke Stig: Will.

Julian Bailey
Een bron die dicht bij Top Gear staat, gaf gisteren nog een andere naam vrij: die van Julian Bailey, een ex-F1-piloot van 47, die nog voor Tyrrell en Lotus racete. En dan zou er nog één Stig 'voortvluchtig' zijn. Maar er zouden weleens meer invallers kunnen zijn, omdat de taken van de Stig te omvangrijk zijn voor één piloot. De wakkere kijker zou dan ook duidelijke verschillen kunnen onderscheiden hebben wat betreft de lengte van de Stigs, die week na week opduiken in Top Gear.

Kerstman
De BBC-bron is gefrustreerd door de vele speculaties. "Het is zoals de mensen vertellen dat de kerstman niet bestaat. Kinderen geloven graag dat hij een echte robot is, met magnetische knieën." Officieel houdt de BBC aan het principe geen commentaar te geven over de Stig. (jv)
i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
Gebruikersavatar
jochen
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 06 jan 2007 16:22
Schaal: 1:18

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door jochen »

i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
Gebruikersavatar
BasPlankgas
Berichten: 673
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 16:05
Schaal: 1:18
Locatie: Capelle aan den IJssel

Onthulling Stig... door TopGear

Bericht door BasPlankgas »

[1]

THE STIG ONTHULT
Afbeelding

Volgens sommigen is Top Gear’s mysterieuze testrijder de legendarische, maar dood gewaande coureur Graham Hill. De ‘ware’ identiteit van de meest bekende onbekende scheurneus zal als een schok komen voor alle fans wereldwijd die al langer speculeerden dat de man in het witte pak de voormalig Formule 1 Wereldkampioen Damon Hill zou zijn.

“Er nu achter komen dat het zijn vader is, komt als een complete verrassing”, riep iemand gisteren uit. In een vermeend plot dat de licentiehouder miljoenen heeft gekost, hebben de BBC bobo’s duidelijk Graham Hill geholpen om zijn dood tijdens een vliegtuig crash te ensceneren.

Volgens de bronnen van ‘the Mole’ wist de BBC al in 1974 dat ze op een dag Jeremy Clarkson zouden inhuren om hun autoprogramma te presenteren, een programma dat op dat moment nog niet bestond. Jeremy zou waarschijnlijk naar een school gaan waar ze nieuwkomers ‘Stigs’ noemden en dat hij die naam in 2002 mogelijk aan een anonieme coureur zou geven.

“Dus daarom benaderde de BBC Graham Hill wiens professionele carrière inmiddels voorbij was om een vliegtuig te laten verongelukken en zich daarna in de bosjes schuil te houden totdat het Top Gear-team twintig jaar later zou bellen,” aldus een ingewijde van de BBC. Hij voegde er nog aan toe dat de BBC van sommige zaken een rommeltje weet te maken, maar dat ze erg goed zijn in het vooruit plannen.

De identiteit van de mysterieuze testrijder werd ontdekt toen een schoonmaker een paar lege blikjes snorrenwas vond in een McLaren SLR waarmee de Stig zich zojuist een paar rondjes had uitgeleefd op de Top Gear-testbaan. “Ik vond de blikjes en toen viel bij mij het kwartje”, zei de schoonmaker. “Ik bedoel, zag je ooit Graham Hill zonder zijn snor?”

[2]
HET IS PRESIDENT STIG VOOR U, MENEER!

Afbeelding

Het lijkt erop dat de mysterieuze testrijder van Top Gear wederom ontmaskerd is. Het blijkt dat de man in het witte pak niet onsterfelijk of bovenmenselijk is, maar het blijkt president Barack Obama te zijn. Dit in tegenstelling tot eerdere berichten.

Vier jaar lang wilde bijna geen enkele kijker van ons succesvol tv-programma de ware identiteit van onze geheimzinnige coureur weten, maar de aap kwam uit de mouw toen een schoonmaker in het Witte Huis de kersverse president het beroemde witte pak in een lade in het Oval Office zag stoppen.

Toen de schoonmaker erop doorvroeg, gaf Obama blijkbaar toe dat hij degene was die met peperdure en bloedsnelle hypercars zoals de Bugatti Veyron en Ferrari Enzo over de Top Gear-baan gierde. Ten minste dat is wat The Mole heeft begrepen.

Onze bron vertelt dat op momenten dat de show niet werd opgenomen en uitgezonden hij had besloten om mee te doen aan de presidentsverkiezingen. “Ik had niet verwacht te zullen winnen, het was gewoon om wat te doen te hebben tot de herfstserie”, zo vertelde Obama volgens de schoonmaker, waarschijnlijk.

Hij liet zich ook ontvallen dat hij nu bang is zijn rol als de man in het witte pak kwijt te raken. “Ik denk dat ik mijn handen vol zal hebben nu ik president van de Verenigde Staten ben. Maar ik baal ervan de nieuwe serie te moeten missen, net nu we waarschijnlijk die nieuwe Ferrari over het asfalt gaan jagen”, zou hij recent gezegd hebben.

[3]

SIR TOM MCKILLOP IS THE STIG

Afbeelding

Alle speculaties ten spijt, Top Gear’s mysterieuze testrijder is niet Obama, noch Graham Hill, maar de voorzitter van de Raad van Bestuur van de Royal Bank of Scotland (RBS), Sir Tom McKillop. Althans, dat is The Mole gisteren op enig moment ter ore gekomen.

Boze aandeelhouders vragen acuut om een uitgebreid onderzoek naar het gedrag van de topman, want zijn bijbaantje als de man in het witte pak zou wel eens dé oorzaak kunnen zijn van de torenhoge verliezen waarmee de bank op dit moment te kampen heeft.

“Niet vreemd dat we een schuld hebben van 80 triljoen pond”, zou één van de vele boze aandeelhouders hebben gezegd.

“Als je elke woensdag een Gumpert Apollo tot op de limiet over het Top Gear-circuit jaagt, ja, dan gaat je dagelijkse baan daar op een bepaald moment toch echt onder lijden.”

Sir Tom’s tweede identiteit werd ontdekt nadat hij alle belangrijke bestuursvergaderingen verplaatste van de gebruikelijke woensdagochtend naar donderdag. En juist op deze woensdag vinden de TG-opnames plaats.

“McKillop zei dat we door het verplaatsen van de meetings beter konden inspelen op de Aziatische markt, maar nu weten we wel beter”, zou een woordvoerder hebben gezegd.
aldus topgear.nl
Terug van weggeweest!
Collectie
Gebruikersavatar
Legodoos
Berichten: 108
Lid geworden op: di 05 jun 2007 15:32

Re: IDENTITEIT STIG (waarschijnlijk) ONTHULD

Bericht door Legodoos »

Check de DVD bij Top Gear magazine en het magazine dat nu in de winkel ligt...
En op Youtube staat nog een filmpje waarin hij met Jorinde praat.... Normaal is de Stig niet zo'n babbelaar toch?!
Wacht op mij, ik moet ook mee!
Plaats reactie