Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
mooie update's alweer,zeker die d type zou ik nog héél graag willen,maar in 1:18 is dit bijna een onmogelijke zaak om deze te vinden,is één van het meest zeldzame aa model tegenwoordig
Een hele mooie auto gescored met die Alfa heb je Bien. Die Silvia is een aparte gewaarwording i.v.m. de uitvoering 'Le Japon'. Desalnietemin een mooi ding.
De voorganger van de moderne Maybach. Ik begrijp nu waarom deze "der grosse" werd genoemd want het is echt een joekel van een auto. Komt weer uit de James Bond collectie.
Mercedes 600 '69 (Universal Hobbies)
Laatst gewijzigd door Bien op za 27 jun 2009 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ohw watteen bjoetie! Deze 600 heeft bij mij een mythisch zweem om zich heen sinds een jaar of tien. Vooral de Pullmann uitvoering eigenlijk. Mooi model ook mit figuren. Ik checkte gisteren nog youtube en zag een filmpje met in de hoofdrol een 600 die de 1/4 mijl deed ergens in Amerika. Weinig spectaculair wel majestueus.