Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Heb besloten, nu ik de laatste weken toch al zo lekker bezig ben mijn collectie uit te breiden, een Ferrari aan te schaffen. Wederom via ebay voor een zacht prijsje. Dit maal is het een Ferrari 599 GTB Fiorano van Hotwheels.
Vind het model erg mooi maar heeft net als de echte auto één nadeel: de velgen zijn niet echt mooi te noemen. Afijn als je hier doorheen kijkt vind ik dit een erg mooie auto.
Zie hier de foto's:
Verzamel voornamelijk sportscars: Aston Martin, Ferrari, Porsche, enz.
Voor echt mooie velgen kom je toch snel terecht bij de duurdere merken zoals CMC en Kyosho. Maar ook een Hotwheels Elite kan ook mooie velgen (en andere details) hebben. Die 599 is denk ik een foundation en geen Elite klopt dit?
Ferrarifan schreef:Voor echt mooie velgen kom je toch snel terecht bij de duurdere merken zoals CMC en Kyosho. Maar ook een Hotwheels Elite kan ook mooie velgen (en andere details) hebben. Die 599 is denk ik een foundation en geen Elite klopt dit?
Gr.
Ferdi
Jep, het is een Foundation.
Het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste update. Druk enzo.. Je kent het wel.
Heb in juni ook nog mijn tot nu toe laatste aanwinst binnen gekregen. Een Ferrari Enzo van Hotwheels. Vond dat hij niet kon ontbreken bij mijn andere Ferrari's.
Zie hier de foto's:
Hoort idd in iedere ferrari verzameling thuis zo'n Enzo.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533