Zonder twijfel één van de mooiste gedetailleerde wagens op schaal gebouwd de laatste jaren ,
 Zonder twijfel één van de mooiste gedetailleerde wagens op schaal gebouwd de laatste jaren ,   

Blijkt hier ook moeilijk te gaan om het verzamelen op een laag pitje te zetten ifv andere bezigheden (motto enz)

maar vind de Maserati toch meer om te
 maar vind de Maserati toch meer om te  

Schitterende update.
   Schitterende update.  

Heb ook niet zo veel met de auto, maar CMC staat garant voor vakwerk (maar dat wist je waarschijnlijk al ,hum
 Heb ook niet zo veel met de auto, maar CMC staat garant voor vakwerk (maar dat wist je waarschijnlijk al ,hum   )
 ) Zal vanavond proberen een paar fotootjes te schieten.
 Zal vanavond proberen een paar fotootjes te schieten. (Alleen verkopen doe ik niet vaak, kan moeilijk afscheid nemen van modellen)
 (Alleen verkopen doe ik niet vaak, kan moeilijk afscheid nemen van modellen) ben nu al benieuwd naar de foto's vanavond.
 ben nu al benieuwd naar de foto's vanavond.  

Beetje veel last van tijdgebrekmichel26 schreef:Mooie updateben nu al benieuwd naar de foto's vanavond.

Doe je btw nog iets met je review site? vond die review van de porsche erg leuk om te lezen
 , mijn 1:1 motorracen vreet tijd. Als ik niet ga rijden, dan is er wel wat te sleutelen. Heb er wel weer zin in, maar tijd...
  , mijn 1:1 motorracen vreet tijd. Als ik niet ga rijden, dan is er wel wat te sleutelen. Heb er wel weer zin in, maar tijd... 

Schitterende collectie van jou Porsche. Blijf me er altijd weer over verbazen en als ik dat zie begint het toch te kriebelen om weer eens 1:43 op te pakken.

Is niet de eerste op het forum hoor, Herman Brouwer heeft em ook al (http://www.bugattibuilder.com)mercedes fan schreef:heb er ook gelange tijd aan gedacht hem te bestellen
toch niet gedaan vond hem zelfs voor de prijs waar ik m voor kon krijgen (~300 euro)
toch iets te duur
kijk iig uit naar de eerste op t forum, wil de details wel is ff goed zien

Ben in ieder geval blij dat ik het rustig aan doe met de verzameling, anders zouden het dure maanden zijn...
Verwacht hem maandag of dinsdag thuis te hebben.

Fijn dat je het zo rustig aan  doet
 Fijn dat je het zo rustig aan  doet   voelde mij al schuldig
 voelde mij al schuldig   

Toch geen Belg RIP ?Jij lijkt al even
 Toch geen Belg RIP ?Jij lijkt al even  als ik
 als ik