Kreeg overigens net bericht dat ie er morgen waarschijnlijk al is

Waar heb je dat vandaan dan? CMC doet hier geen uitspraken over. Er wordt wel veel gegist, maar bij eerdere gissingen over Bugatti/CMC klopte er tot nog toe weinig van.rsh_scuderia schreef:Mocht je interesse hebben in Bugatti, CMC gaat er ieder jaar een maken.
Die zijn niet van mij hoor, was het maar waar...Paul M schreef:Zeer mooie collectie Porsches![]()
![]()
Jammer dat er niet zoveel van is in 1:18 ( zoals RUF, die Rothmans uitvoeringen etc.)
Ben benieuwd naar de foto's van de Bugatti. Persoonlijk heb ik liever een Veyron
CMC zelf (Toyfair informatie) en het gaat de Atlantique worden.rpi schreef:Waar heb je dat vandaan dan? CMC doet hier geen uitspraken over. Er wordt wel veel gegist, maar bij eerdere gissingen over Bugatti/CMC klopte er tot nog toe weinig van.rsh_scuderia schreef:Mocht je interesse hebben in Bugatti, CMC gaat er ieder jaar een maken.
Overigens ben ik niet bijzonder geïnteresseerd in Bugatti, maar sprak het hoge detailniveau me enorm aan bij dit model (heb de T35 van CMC ook al)