Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Mr. Dj M. --> New: 2x Fiat 500 diorama + restyled 350Z conv.
Die diorama's zijn echt heel erg leuk, had ze ook al gespot bij de diverse internetwinkels. De aanpassing van de Nissan is ook zeker geslaagd 

Sjongejonge, altijd weer mooi spul hiero!
De stoelen doen de 350Z goed, AutoArt schijnt niet zo goed met stoelen te zijn
Ook echt über pics 

ZIet er veel mooier uit
.

DORIFTO RULES!!!
Knap werk geleverd. Een mooi duo vormen deze twee in het zilvergrijs.
Die diorama's zijn leuk: ik heb ze ook al live gezien. Echt super.

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Vandaag weer een flinke update!
Even langs Schuiten geweest en vandaag ook de witte MgA mogen ontvangen die ik via ebay heb gescoord
Even langs Schuiten geweest en vandaag ook de witte MgA mogen ontvangen die ik via ebay heb gescoord

- FordMustangGT
Ben benieuwd Dj M! Want je vorige update was ook weer erg geslaagd

- Silverarrow
Mooie Subs en GT3 RS! De klassiekers mogen d'r ook wezen
.

echt een lust om naar te kijken mooie ombouwen, foto's en de laatste diorama;s zijn gaaf.
- Mr. Dj M.
Re: Mr. Dj M. --> New 1:18: C30+V70, MgA+TC, Bejing Bj212
Nou bij deze de update, we zullen hem maar doen op alfabetsiche volgorde dus dan is deze het eerste aan bod
Deze bak heb ik gescoord bij Schuiten, er stonden er nog twee maar deze had een 25% korting sticker dus die natuurlijk gepakt
Ben er erg blij mee, zeker gezien het feit dat als die nu op ebay staat het een duur ding is want ze zijn al geruime tijd uitverkocht. Model is overigens niet echt een standaard chinese dealer editie, hij zit niet in een dichte doos maar in een doos met venster, staat wel op piepschuim en ze hebben hem heel simpel met metalen draadjes vastgezet! Dat kan omdat het dit keer geen zwaargewicht is, want er zit dit maal geen metalen bodemplaat onder en ook geen vering. Al met al toch een heel leuk model, waarbij inmiddels een paar details zijn geverft (uitlaat van binnen zwart enz.) en als bonus er nog een leuk collectorssheetje bij zat!
--- Bejing Bj212 ---

Nou het volgende model kwam dezelfde dag over de post binnen, gescoor via ebay en bij deze dus ook een open versie in de collectie.
--- Mg A --- (Revell)

De eerste Mg van de dag was echter de Tc, die ik zag staan bij Schuiten. Was al tijdje op zoek naar ene exemplaar voor maximaal 25 maar meestal had je dan alleen de groene die totaal anders van kleur is dan het andere Mg groen dat ik heb staan, er zit tveel blauw door dus die wilde ik sowieso niet. De witte was een optie, maar de zwarte het meest aangezien ik dit het mooiste vind en ide lederen zetels heeft. Die vond je meestal niet onder de 40 dus voor 20 euro vond ik het een mooie score. Voor mensen die ook interesse hebben, er staan nog een zwarte en en witte TC bij Schuiten voor de 20 euro.
Ik wil overigens het model nog een beetje verbeteren, zoals de achtergrond in de grille zwart maken en ook het nadeel van de lederen zetels opheffen. Die zijn net iets breder waardoor de steunen van de softtop er niet meer naast vallen. Het deel wat echt tussen de bank en de carrosserie moest heb ik al weggesneden, maar het moet nog even netjes worden bijgevijlt
--- Mg Tc --- (Yatming/Road Signature)

Dan zijn nu de laatste twee aan de beurd. Ook gekocht bij Schuiten aangezien het met twee stuks voordeliger was dan via marktplaats, waarbij ze verzonden moeste worden. Bovendien heb ik de conclusie kunnen trekken dat ik de Focus CC niet goed genoeg vond (om deze te kunne updaten en verbeteren tot een aardig goed schaalmodel) en die (voorlopig) maar lekker links laat liggen.
--- Volvo C30 --- (Powco)

--- Volvo V70 --- (Powco)

Deze bak heb ik gescoord bij Schuiten, er stonden er nog twee maar deze had een 25% korting sticker dus die natuurlijk gepakt

--- Bejing Bj212 ---

Nou het volgende model kwam dezelfde dag over de post binnen, gescoor via ebay en bij deze dus ook een open versie in de collectie.
--- Mg A --- (Revell)

De eerste Mg van de dag was echter de Tc, die ik zag staan bij Schuiten. Was al tijdje op zoek naar ene exemplaar voor maximaal 25 maar meestal had je dan alleen de groene die totaal anders van kleur is dan het andere Mg groen dat ik heb staan, er zit tveel blauw door dus die wilde ik sowieso niet. De witte was een optie, maar de zwarte het meest aangezien ik dit het mooiste vind en ide lederen zetels heeft. Die vond je meestal niet onder de 40 dus voor 20 euro vond ik het een mooie score. Voor mensen die ook interesse hebben, er staan nog een zwarte en en witte TC bij Schuiten voor de 20 euro.
Ik wil overigens het model nog een beetje verbeteren, zoals de achtergrond in de grille zwart maken en ook het nadeel van de lederen zetels opheffen. Die zijn net iets breder waardoor de steunen van de softtop er niet meer naast vallen. Het deel wat echt tussen de bank en de carrosserie moest heb ik al weggesneden, maar het moet nog even netjes worden bijgevijlt

--- Mg Tc --- (Yatming/Road Signature)

Dan zijn nu de laatste twee aan de beurd. Ook gekocht bij Schuiten aangezien het met twee stuks voordeliger was dan via marktplaats, waarbij ze verzonden moeste worden. Bovendien heb ik de conclusie kunnen trekken dat ik de Focus CC niet goed genoeg vond (om deze te kunne updaten en verbeteren tot een aardig goed schaalmodel) en die (voorlopig) maar lekker links laat liggen.
--- Volvo C30 --- (Powco)

--- Volvo V70 --- (Powco)

- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Dat is weer een mooi setje aanwinsten zeg
De MGA is waanzinig mooi, heb hem zelf ook gehad. De rest van de modellen mag er ook zeker zijn 

- Mr. Dj M.
@Ricardo: Die van jouw staat dan ook netjes in de kast in de buurt van deze mooie witte
@Wousmous: In 1:18 kan een boel, ze zijn ook erg veilig volgens TopGear! Met name de Rs4 van Maisto
De Volvo's zijn inderdaad van platic, maar gewoon wel echt 1:18 en niet 1:20 zoals het oude spul. Ook zit er een frictie motor in waardoor je de wagen echt kan laten crashen tegen een muur
De Volvo's worden in de toekomst dus nog wel geupdate, want het is nog erg goedkoopjes allemaal. Ook de speling op de achterwielen van vooral de C30

@Wousmous: In 1:18 kan een boel, ze zijn ook erg veilig volgens TopGear! Met name de Rs4 van Maisto

De Volvo's zijn inderdaad van platic, maar gewoon wel echt 1:18 en niet 1:20 zoals het oude spul. Ook zit er een frictie motor in waardoor je de wagen echt kan laten crashen tegen een muur

De Volvo's worden in de toekomst dus nog wel geupdate, want het is nog erg goedkoopjes allemaal. Ook de speling op de achterwielen van vooral de C30

Dat is nog eens een update maar wel een prachtige
Vooral die chinese jeep is prachtig

Vooral die chinese jeep is prachtig

- Powersprint
Dat is een hele mooie update zeg! De Volvo's zien er toch aardig uit moet ik zeggen 

- galleria ferrari
zeer mooie update!
vooral het engelse spul
de volvo`s vallen me niet eens tegen
Gr. Dimitry

de volvo`s vallen me niet eens tegen

Gr. Dimitry

mazda, zoom zoom

- Niek-106
- Contacteer:
Leuke update weer, de Mg's zijn altijd gaaf om te zien
Die powco Volvo's zien er netjes uit, niks mis mee zo te zien!
Niek

Die powco Volvo's zien er netjes uit, niks mis mee zo te zien!
Niek