Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nog een Tukker on the move!!!!!
beste verzameling heb je daar al voor elk wat wils ben zelf ook een verzamelaar met een redelijk ruim verzamelgebied maar dat hou je best lang vol hoor....en dan sluipt er vanzelf een bepaalde richting in je hoofd (de bodem van je portomonaie) en ga je je toch meer toespitsen op een kleiner deel van dat gebied
Maar tot die tijd lekker doorgaan (als je maar foto`s post )
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
@Smokey: Ja er staat best wel wat, en hopelijk steeds meer! Waar haal jij meestal, als Haaksberger, je modelauto's? Ik sta er op de camping, en de M6 heb ik een paar weken geleden bij Wildenborg gehaald. Die heeft er ook flink wat auto's staan.
Ik heb eerder eigenlijk altijd bij quality scales gelopen in glanerbrug maar die zit nu ff een stukje verder weg. Wildenborg kom ik eigenlijk nooit voor de koop (heeft niets van mijn gading.) In winterswijk (gt modelbouw (voorheen kwaks) en Doetinchem (traffic) zitten leuke shops maar tegenwoordig toch vaak over het internet.
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Okee! Ja, Quality Scales ben ik ook vaak heen geweest, maar die zit nu helemaal in Stadskanaal. In Enschede zit trouwens ook nog Pijplines, wist je dat? Die heeft ook wel wat staan, maar niet al te veel 1:18. Meer 1:43. En treinen.
weet ik idd dat die er zit daar tegenover de bibliotheek.......maar heb er niet zo heel veel mee. veranderd zo weinig daar.
Als ik kijk naar wat ze aan modelauto`s hadden 5 jaar geleden en nu dan is er weinig veranderd vind ik...enige dat daar van mij weg komt isde big sausage celica safari en de kit car xsara verder is hij wel 1 van de weinigen die veel diorama materiaal heeft. daarvoor zou ik er heen gaan maar niet voor de modellen.
Greetz Richard
En nu even een kleine update. Ik heb gister een Bburago 1:24 Bugatti EB110 binnen gekregen. Via Marktplaats, voor 2,50 kon ik hem niet laten staan. Maar, zoals ook op de advertentie stond, was hij niethelemaal in nieuwstaat meer. Krassen of lakbeschadegingen zitten er niet op, maar het deurtje aan de bijrijderskant kan niet open, dan valt hij er namelijk uit. Achja, voor 2,50 kan je ook niet al te veel verwachten.
En dan even wat fotootjes van de Alpine A110. Ook deze is 1:24, en ik heb hem best al wel een tijdje in mijn verzameling. Het was een van mijn eerste auto's ( van na de vuurwerkramp... ) Deze is gemaakt door Bburago.
Zoo dit was het alweer.. Ik hoop dat jullie er van genoten hebben.