Ik weet best dat de kwaliteit uit de jaren 70 en 80 niet overweldigend was, maar zo realistische wijzerplaten heb ik nog niet eerder gezien

Mooie foto, maar komt misschien beter tot zijn recht in het Kyosho topic, is namelijk de LP500R heruitgave van Kyoshorsh_scuderia schreef:http://i169.photobucket.com/albums/u218 ... a1f0d3.jpg
Ik weet best dat de kwaliteit uit de jaren 70 en 80 niet overweldigend was, maar zo realistische wijzerplaten heb ik nog niet eerder gezien
misschien om de mensen te verwarrenMr. Dj M. schreef:Het Volvo 850 wiel verhaal wordt nu toch wel verwarrend, de rode station heeft nu op de foto's van Autoart dus ook 5 spaaks. Welke versie dit nu is en welke de eerder op de foto's geziene 850? Ik weet het niet meer. Zie verder niet echt andere verschillen op het ontbreken van een type op het kenteken achter.
Één ding blijft wel jammer, waarom zijn die vijf spaaks nou zilver?!Die dingen horen altijd antraciet te zijn net als de zes spaaks die ook onder de station te zien waren...
Er komen 2 BTCCversie, de sedan en de estate.Kyoshofan schreef:Er kwam toch ook een BTCC versie uit?
En wat moeten we van de prijzen verwachten van de 850 serie? Zal ook wel rond de 80 a 90 worden...
Bart
ff internet in de gaten houden prijzen kloppen nooit had mijn subaru ook veel goedkoper dan de prijs die autoart aangeeftMr. Dj M. schreef:120 euro![]()