Even ter info, dit is besloten door 5 mensen dus ga de zwarte piet niet aan mij toebedelen
En volgens mij is dat precies wat ik voorgelegd heb wat Ricardo nu zegt, we hebben 12 wedstrijden waarvan er 4 vast staan, de andere 8 worden ingevuld door ons maar met de surgesties van jullie, misschien was het niet duidelijk genoeg of hadden jullie het te druk met gelijk de kont in de krib te gooien.
Werkelijk waar onvoorstelbaar hoe hier nu door sommige gereageerd wordtWe zorgen voor voor een prijs voor de 3 beste foto's, we maken voor jullie een kalender van alle winnaars en wat krijg je, stank voor dank, en of dat niet genoeg is worden we ook nog voor dictarors uitgemaakt, echt bij de beesten af! Sorry hoor maar dat slaat werkelijk alles.
Tot nu toe heb ik 1 lijstje gezien van rsh die wat ideeen voordraagt maar het overgrote deel loopt eerst hun gal te spuwen en hun gram te halen, erg jammer.
Had dit topic even over het hoofd gezien.Ik reply nu om niet alles weer op te laten woekeren, maar om even mijn mening te geven

Maar jullie zeggen zelf dat het een democratie is...laat je dan niet opjutten door 1 persoon(dictator opmerking)! Er zijn meerdere personen op het forum en er zit altijd wel een iemand tussen die het anders wil.
Had het misschien leuker gevonden met de oude opzet, maar de nieuwe is dus zeker niet verkeerd. Wel leuk dat er ook suggesties ingebracht kunnen worden bij de acht resterende wedstrijden. Ook wel leuk voor de mensen die niet mee (kunnen) doen.
Deze mensen hebben voor mij ook het volledige recht om te stemmen, omdat je anders gewoonweg te weinig stemmers heb en het is gewoon veel leuker...
greetz,
jerico