Ricardo schreef:
Bedankt voor de reacties

Met een goede lay-out moet het wel lukken in een bericht denk ik. Anders hebben we altijd nog HJ
Ron: Een bepaalde tijdsperiode lijkt me ook geen probleem. Sommige merken hebben inderdaad een lang verleden
John: Ik zou inderdaad ooit eens een stuk schrijven over Landrover voor TDMF, helaasis dit er nooit van gekomen, maar wie weet

Beste Ricardo,
Bedankt voor je antwoord.
Als er forum leden zijn die graag ook een stukje over Mercedes Benz willen plaatsen, Yes be my guest (prima).
Ik zal in de herfst periode wel een item vinden over dit merk / aanvullen op wat er wellicht geschreven is? Ik pas me wel aan, aan de andere forum leden, let zo die zo niet op mij,
genoeg items om een verhaal over te schrijven in de MB geschiedenis. ook in modelland.
Eigenlijk hoop ik dat enkele forum leden van 'jongere leeftijd' een bijdrage willen leveren aan deze topic van onze Ricardo, zodat deze forumleden iets meer op forum doen, dan ze al doen, zeker de jongelui die binnenkort zomervakantie krijgen, Laten we maar hopen, dat deze MB verzamelaars, en dat zijn er toch wel heelveel een kleine bijdrage willen leveren op dit forum.
Doe het zeker niet voor jezelf, maar voor de mede forumleden

. Wij zeggen hier in huis: "je gaat voor je eigen schouder klopje", en dat kan best veel waardering opleveren voor gelijkgezinden.
Ron
Ps. omzetten van Word naar Maf, geen probleem of best wel een probleen