Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
forumtip schreef:Geef je nu op voor de nieuwsbrief zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste nieuwtjes op dit forum zoals leuke acties van sponsors.
wvniersen schreef:ik heb sinds kort de melding in mijn browser gereed maar met fouten op de pagina.....
Dat lag aan de teller van NedStat maar dat heb ik opgelost.
Markopolo schreef:De Kalender werkt niet, hij blijft alleen maar December 2004 aangeven ook al klik je 10x op de >> of << knopjes + dat je geen nieuwe gebeutenis in kan voeren.
Dat ga ik een keer uitzoeken, het opnieuw plaatsen van de bestanden heeft niet gewerkt.
Harm-Jan schreef:
forumtip schreef:Geef je nu op voor de nieuwsbrief zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste nieuwtjes op dit forum zoals leuke acties van sponsors.
de GIF van de meest gebruikte topics werkt niet.... het enige wat ik te zien krijg is een heel klein orange vierkantje...zo klein dat je niet kunt zien of je hem al gelezen hebt of nog niet.....zie voorbeeld. volgens mij moet deze anders zijn zoals...
misschien is dit aan te passen....
groet Winno
op pagina 3 van dit topic staat het orgineel.
omdat het niet aangepast is nogmaals.
wvniersen schreef:de GIF van de meest gebruikte topics werkt niet.... het enige wat ik te zien krijg is een heel klein orange vierkantje...zo klein dat je niet kunt zien of je hem al gelezen hebt of nog niet.....zie voorbeeld. volgens mij moet deze anders zijn zoals...
misschien is dit aan te passen....
Ik heb dat probleem ook als ik Avant gebruik om te browsen, gebruik ik Explorer dan heb ik geen problemen.
[EDIT]Nu werkt het wel goed, heeft dan toch gewerkt het opnieuw uploaden van de gifjes.
iets heel anders.....
weet niet hoe ander erover denken, maar die sneeuwvlokjes gebruiken ongeveer 80% van de CPU, oftewel, als je het forum aan hebt dan heb je nog maar 20% over om iets anders te doen. Nu wil het wel eens zijn dat ik meerdere dingen doe op een dag dan alleen naar dit forum maar ook wel eens iets zakelijks moet doen op de laptop. en dat werkt dan erg traag.
zou je zo vriendelijk willen zijn om die sneeuwvlokjes te verwijderen.
ik vind het hartstikke leuk hoor....maar snelheid heeft ook wel iets.
wvniersen schreef:......maar die sneeuwvlokjes gebruiken ongeveer 80% van de CPU, oftewel, als je het forum aan hebt dan heb je nog maar 20% over om iets anders te doen..... zou je zo vriendelijk willen zijn om die sneeuwvlokjes te verwijderen. ik vind het hartstikke leuk hoor....maar snelheid heeft ook wel iets.groet Winno
Helemaal mee eens..... ik vroeg mij ook al af waarom mijn systeem de laatste paar dagen zo traag is Mvg Monty
(grapje, als mensen er last van hebben kan het er toch wel weer vanaf?)
Tim.... ....die is leuk, zal hem meteen doorsturen naar mijn zus, die heeft een winkeltje in dat soort dingen...tenminste met de grondstoffen om die versieringen te maken.
wvniersen schreef:......maar die sneeuwvlokjes gebruiken ongeveer 80% van de CPU, oftewel, als je het forum aan hebt dan heb je nog maar 20% over om iets anders te doen..... zou je zo vriendelijk willen zijn om die sneeuwvlokjes te verwijderen. ik vind het hartstikke leuk hoor....maar snelheid heeft ook wel iets.groet Winno
Helemaal mee eens..... ik vroeg mij ook al af waarom mijn systeem de laatste paar dagen zo traag is Mvg Monty
Ik weet niet of het een 'bug' is maar mij gebeurd telkens
het volgende: Ik klik op inloggen, voor mijn naam en paswoord in... en vervolgens ben ik nog niet ingelogd. De tweede keer dat ik me inlog gaat alles wel naar behoren.
Ik weet niet hoe het kan, maar ik maak iig geen fout bij het invoeren van mijn paswoord...
Opel-DTM schreef:Ik weet niet of het een 'bug' is maar mij gebeurd telkens het volgende: Ik klik op inloggen, voor mijn naam en paswoord in... en vervolgens ben ik nog niet ingelogd. De tweede keer dat ik me inlog gaat alles wel naar behoren.
Dat probleem had ik ook Opel-DTM. Als je dit doet merk je dat het allemaal wel werkt.