Als 13e jarige, ging ik wel eens mee, met pa, om het rijdend spul te wassen, voor een extra zakcentje op school, muziek, maar natuurlijk ook om mijn Yesteryears aan te vullen met Brumms en Rio's. De MB modellen staan gewoon in de collectie, de anderen staan op zolder, naast de was bisness, kan nog vaak naar kijken, de details, tja, dit was toen zeer ok en betaalbaar.
Ik waste de bedrijfswagens, bij met meneer Sjaak, de technische man van onze wagens.
Stand altijd dag en nacht klaar voor de chauffeurs, maar ook voor het personeel, als ze een lek hadden of lege accu, het was nooit een probleem voor hem.
Hij had destijds zo'n VW camper bus, ging er overal mee naartoe, dit was zijn auto voor A naar B en weer terug.
Door meneer Sjaak, heb ik auto leren rijden en ook vrachtwagen (op eigen terrein natuurlijk).
Geeft mooie herinnering zo'n bus.
@ Ricardo, ons bedrijf is begonnen met 3 VW t1 busjes, later kregen we groter materieel, met nog zwaardere bedrijfswagens en vrachtwagens. We altijd wel een klein busje in de achterhand, gewoon voor het geval dat, idd VW's zo ongeveer tot eind 1970.
Ron