Veel verzamelplezier.
Gr.
Ferdi
Dat denk ik ook welsupra007 schreef: ik denk dat ik pas echt een (om)bouw talent ben als ik de 1/18 spyker af heb
Nils schreef:ik ook. wat wil je er dan aan veranderen? want ik zie niets verkeerd eraan, hoor.
vrijwel iedereen start met maisto/bburago (wegens goedkoop en jong beginnen)supra007 schreef:een betley van minichamps?
dan moet ik toch wel heel goed zoeken of ik nog verbeteringen kan vinden![]()
![]()
Nils schreef:ik ook. wat wil je er dan aan veranderen? want ik zie niets verkeerd eraan, hoor.
ik denk dat ik, (en vele anderen) de bburago en maisto modellen meer tot het speelgoed vinden horen. Met de nieuwe modellen gaat het dan nog, maar de ouderen zaten echt slecht in de lak, en hadden heel weinig details..
Het geld niet voor iedereen hetzelfde, maar ik ben toch echt iemand die van details houd. Ik heb dan ook liever een kyosho, autoart of minichamps in mijn kast staan dan een bburago. Vaak echter brengen maisto en bburago de modellen eerder uit, of zelfs als enigste, dan zit er niets anders op dan ze maar te detaileren.
Nu moet ik ook zeggen dat ik pas 5 jaar geleden mijn eerste autoart binnen had, maar het verschil zie je wel..