Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Had het al op een ander forum gezien dat ze bij AA niet weten hoe ze mercedes benz moeten spellen. Maar het is ondanks die fout een leuk model. Tevens is de lancia ook een toffe bak, zouden ze bij meerdere modellen moeten doen dat racevuil aanbrengen!!
Zoals al gezegd vind ik de Lancia echt een supermodel om te zien met mooie details. Zelfs het vlak dat de ritenwisser op de voorruit schoon heeft gemaakt Mercedes ziet er ook toppie uit, en tsjah wel jammer van die fout vind de velgen er ook wat palsticachtig uit zien voor een AA
Zeker zeer mooie aanwinsten zo nog net in het oude jaar. Moet zeggen dat Autoart echt een domme fout is begaan om een e te vergeten. Vast niet goed vertaald in het Chinees
Maarten schreef: Als je goed naar onderstaande foto kijkt (klik op thumbnail voor grotere foto)kun je zien dat iemand bij Autoart een flinke tik op de vingers verdient
Gezien?
Er staat geen Mercedes Benz maar Merceds Benz
hebbie al een mailtje richting AA gestuurd?, want er komen nog meer van deze modellen (DTM ) uit en dan kunnen ze er wel voor zorgen dat er goede in zitten, en misschien sturen ze je wel een goeie kap op om te vervangen
Jij hebt wel een heel scherp opmerkingsvermogen zeg. Wat een stomme fout zeg van de makers. Ik vind het model heel mooi, maar die ralley wagen vind ik super!!!