Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Muit....
het kan aan mij liggen. maar onder het logo staat de balk met oa inloggen....dit staat op inloggen terwijl ik ingelogt ben.....ik kan hierdoor niet meer uitloggen.
als ik dat wil dien ik eerst de cookies te verwijderen.
daarna kan ik wel inloggen en blijf ik ook ingelogd, ik kan alleen niet meer uitloggen.
misschien dat er iets is misgegaan met het opdaten van de icoontjes ed...
dat was vorige week nog niet.....toen stond er |wvniersen ingelogt|
nog iets....
hoe voeg ik iets toe in mijn favorieten......
wvniersen schreef:onder het logo staat de balk met oa inloggen....dit staat op inloggen terwijl ik ingelogt ben.....ik kan hierdoor niet meer uitloggen
Ik heb het probleem ook zie ik, ik zal er naar kijken.
wvniersen schreef:hoe voeg ik iets toe in mijn favorieten......
Markopolo schreef:De Kalender werkt niet, hij blijft alleen maar December 2004 aangeven ook al klik je 10x op de >> of << knopjes + dat je geen nieuwe gebeutenis in kan voeren.
Markopolo schreef:De Kalender werkt niet, hij blijft alleen maar December 2004 aangeven ook al klik je 10x op de >> of << knopjes + dat je geen nieuwe gebeutenis in kan voeren.
Op dit moment staat er een enorme balk met warnings boven de pagina( dus boven waar normaal de bovenkant van de pagina is), en gelezen posts blijven als ongelezen gemarkeerd staan.
Als ik inlog op 't forum, kan ik mezelf niet meer uiloggen. Er blijft inloggen staan.
Ook blijven alle (nieuwe) onderwerpen die ik gelezen heb, daarna gemarkeerd als zijnde ongelezen. Is een beetje irri allemaal...