Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ze wisten bij Renault blijkbaar wel dat die wielmoer niet goed zat, na het incident met Surtees de vorige week kan ik de FIA wel begrijpen als ik eerlijk ben, denk alleen dat Renault er de volgende GP gewoon bij zal zijn.
En Brawn GP rijdt wel gewoon neem ik aan ??
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Nee Oskar, dat las ik pas later op Teletekst, toen ik een half uur na de race weer wakker werd.
Zoals ik zaterdagmiddag al zei mag Felipe Massa zich gelukkig prijzen.... dat 'ie niet hoefde meedoen aan deze 'race' .
Verder nikx op af te dingen, misschien haalt McLaren en/of Ferrari zelfs nog wel een dagsuccesje als Brawn doorgaat alles weg te geven waar ze begin dit jaar zo hard voor gewerkt hebben....
Silverarrow schreef:Is er iemand die ook opgemerkt heeft dat DRIVING GOD de gp overtuigend gewonnen heeft?
Kan dat nou?!
Senna is al dood sinds 1 mei 1994
O wacht, Driving God, Ik verwaqrde het even met opper Zeus der Automobiele Racerij. Sorry.
Ik moet zeggen dat er overtuigend werd ingehaald door iedereen hoor. Was weer ge-wel-dig om naar te kijken, als er tenminste niet werd geracet ( en dan ook echt geracet) op Silverstone met Classics
vond het een verschrikkelijke saaie race. De meeste opwinding buiten dat geklooi bij renault kwam uit het commentaar van button via de boordradio
en dan krijgen we in Valencia ook weer zo`n inhaal spectakel net als vorig jaar natuurlijk ja ik heb echt zin in de volgende race
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Aangezien Renault volgende race toch geschorst is kan Alonso alvast een race invallen bij Ferrari om aan het gevoel te wennen van die wagen
Want Schumacher kruipt toch dat ding niet in heb ik gelezen.
Gelukkig dat hij al heeft gezegd niet mee te gaan rijden.
mister " ik haal je wel in tijdens de pitstop" Schumachert is nou niet bepaald een aanwinst geweest voor de F1.
En mr Unibrow mag ook nog niet rijden voor een ander team dan Renault.
Het zal wel een van de twee testrijders worden van ferrari die de rest van de races gaat rijden. Tenzij ferrari nog een Mika Salo truc uit de pastapan weet te toveren.
rsh_scuderia schreef:Gelukkig dat hij al heeft gezegd niet mee te gaan rijden. mister " ik haal je wel in tijdens de pitstop" Schumachert is nou niet bepaald een aanwinst geweest voor de F1.
En mr Unibrow mag ook nog niet rijden voor een ander team dan Renault.
Het zal wel een van de twee testrijders worden van ferrari die de rest van de races gaat rijden. Tenzij ferrari nog een Mika Salo truc uit de pastapan weet te toveren.
Alleen omdat'ie niet dood is gegaan in een gruwelijke crash wil dat nog niet zeggen dat 't geen aanwinst was voor de F1 Hermann .
Waarschijnlijk wordt 't gewoon Gene of Badoer, niks spectaculairs in ieder geval...
Als je goed leest naar wat ik typ weet je waarom ik hem geen aanwinst vond voor de F1 Schilvert
Had niks te maken met bussluis, dan wel betonblokkoppen te maken.
Silverarrow schreef:
Waarschijnlijk wordt 't gewoon Gene of Badoer, niks spectaculairs in ieder geval...
Zou wat zijn zeg, dat er zo maar halverwege het seizoen ineens een spectaculaire en bijzonder getalenteerde rijder in zou stappen.... Dat hebben we al heel wat jaren niet meer gehad !
Ik blijf echter hopen op een wonder, en tot we het zeker weten hou ik http://www.verstappen.nl nauwlettend in de gaten.
Silverarrow schreef:
Zou wat zijn zeg, dat er zo maar halverwege het seizoen ineens een spectaculaire en bijzonder getalenteerde rijder in zou stappen.... Dat hebben we al heel wat jaren niet meer gehad !
Ik blijf echter hopen op een wonder, en tot we het zeker weten hou ik http://www.verstappen.nl nauwlettend in de gaten.
Ik weet niet of Latfaila al wat te doen heeft? Crashen is tegenwoordig populair in de single-seaters, dus ruimte genoeg voor dit übertalent .
Bovendien rijdt Latfaila nu ook al geen deuk in 'n pakje boter tussen al z'n middelmatige rallycollega's, des te meer reden om 't ook 'ns in de F1 te proberen .
Jolly Club schreef:En Brawn GP rijdt wel gewoon neem ik aan ??
Ja, want wielen mogen volgens de regelementen blijkbaar niet rondvliegen, over andere voorwepen zegt het regelement (waarschijnlijk "nog") niks.
Zag het filmpje pas gisteravond op BBC worldnews in een Frans hotel op de terugreis......
Dacht even dat het zijn laatste ritje was