DTM's Collectie - Update 18-10-2007 3x UT Models pagina 3
Van die M3 cabrio's gingen er gister een stuk of 10 weg voor tussen de 14 en 18 euro. Die Thai zie je nog wel afentoe, maar die Benetton is volgens mij vrij moeilijk te krijgen. Ik heb geen idee wat die Elise's echt waard zijn, dus ik hoop dat ik er niet te veel voor betaald heb 

Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
Ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien.. Auto van Klaus Ludwig lijkt me ook erg gaaf! Dit is de race-versie (spiegels op de motorkap), je hebt ook nog een presentatie-versie (spiegels aan de deuren). Ik moet 'm nog binnenkrijgen (via huifkar) en hij is zonder doos, maar dat mocht ook wel voor de prijs die ik ervoor betaald heb 

Mercedes CLK-DTM 2000 - Bernd Schneider:
Veiling gewonnen met ?11,50 en dan kwam er nog ?8,10 verzendkosten bij plus ?2,50 als bijdrage aan huifkar. Bij elkaar dus ?22,10. Model is wel gloednieuw (seal zit nog om de auto) en met doos.
Mercedes CLK-DTM 2000 - Klaus Ludwig:
Veiling gewonnen met ?9,00, verzendkosten ?4,10 plus bijdrage huifkar ?2,50. Totaal: ?15,60. Model is ook nieuw (en daarom denk ik ook met doos).
Mercedes C-class DTM 1994 - Klaus Ludwig:
Veiling gewonnen met ?9,39, verzendkosten ?5,00 plus bijdrage huifkar ?2,50. Totaal ?16,89. Model is zonder doos, maar volgens de advertentie in perfecte staat. Dit moet ik nog maar ff checken als ik 'm ontvangen heb. Op de foto kon ik wel duidelijk zien dat de antennes nog netjes stonden (vaak missen deze of staan ze scheef of gebogen).
Veiling gewonnen met ?11,50 en dan kwam er nog ?8,10 verzendkosten bij plus ?2,50 als bijdrage aan huifkar. Bij elkaar dus ?22,10. Model is wel gloednieuw (seal zit nog om de auto) en met doos.
Mercedes CLK-DTM 2000 - Klaus Ludwig:
Veiling gewonnen met ?9,00, verzendkosten ?4,10 plus bijdrage huifkar ?2,50. Totaal: ?15,60. Model is ook nieuw (en daarom denk ik ook met doos).
Mercedes C-class DTM 1994 - Klaus Ludwig:
Veiling gewonnen met ?9,39, verzendkosten ?5,00 plus bijdrage huifkar ?2,50. Totaal ?16,89. Model is zonder doos, maar volgens de advertentie in perfecte staat. Dit moet ik nog maar ff checken als ik 'm ontvangen heb. Op de foto kon ik wel duidelijk zien dat de antennes nog netjes stonden (vaak missen deze of staan ze scheef of gebogen).
- Jolly Club
Jolly Club schreef:plus bijdrage huifkar ?2,50![]()
Mooie Benzen DTM, UT heeft toch wel een paar juweeltjes gemaakt in haar korte bestaan
De mercedessen uit 2000 zijn idd van Maisto. Met huifkarbijdrage bedoel ik het geld dat ik moet betalen om gebruik te maken van de huifkarservice: ik koop modellen in Duitsland via Ebay en laat het dan naar een adres in Duitsland sturen. Vervolgens spaart die persoon wat pakketjes voor me op en stuurt ze dan in Nederland weer door naar mij. Scheelt een hoop in verzendkosten vergeleken met in een keer alles naar Nederland laten zenden.
Voor meer info: http://www.huifkar.de
M'n vriendin heeft vorige week een digitale camera gekocht, dus kan eindelijk een keer wat foto's maken. Hier een foto van de Calibra die geruild gaat worden met iemand van 't forum (Motorhead):
Edit: binnenkort volgen uiteraard meer foto's van mijn modellen

Edit: binnenkort volgen uiteraard meer foto's van mijn modellen

Laatst gewijzigd door DTM op wo 29 jun 2005 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer: