rudie20vt, mooie en eerste update in 2015.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
AutoWolf
Schaal: 1:64

Re: collectie rudie20vt houten update's 26-7-'09.

Bericht door AutoWolf »

Je maakt hele mooie foto's Rudie. De zon was je gunstig gezind niet? Ik had al in je tas (vol) gekeken in Houten en zag daar al dat ik de testcar Xsara schitterend vind. De wit/groene C4 van Loeb had ik nog niet waargenomen maar wat een knappe rallyauto zo :thump_up: De Subaru is toch wel erg gaaf met die trademark kleuren ook. Ben blij voor je dat je zo geslaagd bent op den beurs. Superupdate weder Rudie :!:

Groeten Wolf :)
rudie20vt
Schaal: 1:43

Bericht door rudie20vt »

Smokey schreef:He big brother.....was een geslaagde dag in houten. Die blik van je toen die vrouw zei dat ze maar 1 rossi focus had vergeet ik niet snel meer :lol: dacht al ik ga een brandblusser zoeken want hij brand zo af :lekker_puh: gelukkig kwam alles toch nog goed.
Echt weer mijn complimenten over je nieuwe uitvoering van de updates :worshippy: :worshippy: heerlijk om naar te kijken zo
greetz Richard (little brother :P en erkend rossi spotter)
ja dat was een mooi moment en ik baalde echt effe op dat moment maar jij als rossi spotter heb het weer goed gemaakt.
Marc540i schreef:Schitterende update, :worshippy:
Wat een heerlijk rally geweld, super. :dance:
Vooral die Repsol Cossie spreekt me zeer aan, :worshippy: maar de rest mag er ook wezen hoor. :thump_up:
Grtz Marc.
he marc
die cossie's spreken me zelf ok\ok zeer aan en nu ik ze allebij heb staat het ook nog eens suuper in de kast
schumifan schreef:Mooie rally-bakken en dito foto's. Leuk gedaan met de diorama, lijkt bijna echt.
ja de foto's gaan steeds beter en dat met een pocketcamera.
FordMustangGT schreef:Een zeer mooie update Rudie, vooral die Toyota vind ik super :worshippy: Maar die livery van de laatste C4 is ook subliem :drool:
ja celica is een mooi model (en dat voor 3 euro) de toyota's wil ook compleet hebben straks van 1990 tot aan de laatste corolla wrc.
AutoWolf schreef:Je maakt hele mooie foto's Rudie. De zon was je gunstig gezind niet? Ik had al in je tas (vol) gekeken in Houten en zag daar al dat ik de testcar Xsara schitterend vind. De wit/groene C4 van Loeb had ik nog niet waargenomen maar wat een knappe rallyauto zo :thump_up: De Subaru is toch wel erg gaaf met die trademark kleuren ook. Ben blij voor je dat je zo geslaagd bent op den beurs. Superupdate weder Rudie :!:
Groeten Wolf :)
ja de testcar is echt vet en de andere die ik gezien had die was nog niet in me bezit dus die ga ik via e-bay schoren.
en ja de subaru is echt vet en ik heb nu de hele evolutie van de eerste tot aan de laatste in me collectie.(en daar ben ik erg trots op.)
Afbeelding
jurdup

Bericht door jurdup »

mega update rudie
super knappe rallykanonnen
je hebt goeie zakens gedaan in houthem

vallen de prijzen daar eigenlijk mee voor 1/43 ixio's?
rudie20vt

Bericht door rudie20vt »

jurdup schreef:mega update rudie
super knappe rallykanonnen
je hebt goeie zakens gedaan in houten
vallen de prijzen daar eigenlijk mee voor 1/43 ixio's?
de nieuwe ixo's staan er wel voor de normale prijs van 27.00 euro maar de rest iets oudere modellen, daar heb ik niet meer voor betaald dan 12.50.
alleen de xsara kitcar was 30 euro, de 2001 kit car van loeb heb ik net via e-bay gekocht voor 20 euro's dus als je zoek kun je voor mooie prijzen leuke autotje's kopen.
Afbeelding
rudie20vt

Re: collectie rudie20vt update 6-8-'09

Bericht door rudie20vt »

Weer een update vanuit het mooie twente land.
Nu ik nadat ik de subaru's van elk jaar compleet heb en de verschillen de specs ben ik nu aan het kijken of ik de xsara's compleet kan krijgen.
Ik ben al een heel eind maar kan nog geen niet zo veel info over verschillende spec van xsara's vinden.
Maar zo ver ik kan zien ben ik al een heel eind en de laaste update heeft daar ook mee te maken.
Ik had wel een paar xsara kit cars gezien op de laaste beurs in houten maar ik had me lijste van me verzameling vergeten dus twijvelde ik.
En die modellen waren geen IXO en ik had hem ook liever van loeb uit 2001.
Dus ik thuisgekomen internet aan in de avond en toen ik de modellen online had gezet hier op het forum effe kijken of er iets van een kit car op internet staat en jahoor een IXO kit car van loeb uit 2001 en ook nog voor 20 euro.(dus met verzenden 24.50)
Dus ik dacht dat is massel hebben en ik ben er erg blij mee.

ciroen xsara kitcar s.loeb/d.elena rally of france 2001.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een overzichtfoto van de kit car uit 2001, de xsara wrc van 2001 en de xsara wrc van 2002.
Afbeelding

En al mijn citroen's tot nu toe in mij vitrine kast beneden in de kamer.
Afbeelding
Afbeelding
FordMustangGT
Schaal: 1:18

Bericht door FordMustangGT »

Mooie aanwinst, en dat overzichtje ziet er echt schitterend uit :worshippy:
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Prachtige aanwinst... en voor het overzicht heb ik geen woorden :worshippy:
AutoWolf
Schaal: 1:64

Bericht door AutoWolf »

En weer een(d) er bij! :P Mooi overzicht. Goed bezig :thump_up:
Ferrarifan
Contacteer:

Bericht door Ferrarifan »

Je hebt de auto's mooi uitgestald :worshippy: Dat zal een mooi plaatje zijn in je kamer :thump_up:
rudie20vt

Bericht door rudie20vt »

AutoWolf schreef:En weer een(d) er bij! :P Mooi overzicht. Goed bezig :thump_up:
wolf eendjes zwemmen in het waten he.
Ferrarifan schreef:Je hebt de auto's mooi uitgestald :worshippy: Dat zal een mooi plaatje zijn in je kamer :thump_up:
en ik vind het wel gaaf staan die kast bij kij in de kamer met de modellen zo er in, maar dat kunnen we beter wolf vragen die is hier al geweest.
@ricardo en @fordmustangGT bedankt voor de reacie's en ik moet eerlijk zeggen dat ik erg blij mee ben zo.(alleen schoon maken van de kast is nu bijna een dag werk maar dat hoord bij de hobby.
Afbeelding
borbase
Contacteer:

Bericht door borbase »

heel mooi rudi :thump_up: :thump_up: :mrgreen:
Smokey

Bericht door Smokey »

Mooie aanwinst ruud!!!!!
Maar goed dat je hem in houten niet gekocht hebt want dit model ziet er beter uit dan die 2 twijfelgevalletjes daar.
Staat er erg mooi op :dance:

Greetz little bro :cool:
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Silverarrow

Bericht door Silverarrow »

Mooie wagen en dat overzicht is 100% goed gekeurd :worshippy: :thump_up: !
Afbeelding
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

Erg gaaf :dance:

Niek :cool:
Afbeelding
rudie20vt

Bericht door rudie20vt »

he mensen bedankt voor de reactie's
en ik heb via e-bay een mooie focus gekocht van ixo, maar deze staat niet op de ixo site dus ben benieuwd wat het is
Afbeelding
Plaats reactie