Advies Gallardo AutoArt

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
Jason

Advies Gallardo AutoArt

Bericht door Jason »

Ik denk er over om een Gallardo van Autoart om te bouwen tot een Nera (zwart met mat zwart).
Weet iemand van jullie of het moeilijk is om een de Gallardo uit elkaar te halen is en of het spuiten
problemen gaat opleveren omdat je zowel metaal als plastic moet spuiten (gaat dit kleur verschillen opleveren)
Tom_Aston-Martin

Re: Advies Gallardo AutoArt

Bericht door Tom_Aston-Martin »

Ik denk dat het niet echt een goed idee is om een AutoArt uit elkaar te halen, want alles zit aan elkaar vast gelijmd. Bovendien is er een Nera van Norev, als je daar dan mooie velgen onder zet heb je een prima model! :thump_up:

Ik zie het resultaat wel :cool:
Afbeelding
Kyle

Bericht door Kyle »

idd,autoart is erg lastig om uit elkaar te halen.
(of eigenlijk heel makkelijk uit elkaar,maar dan heb je hem nooit meer mooi terug :D :cool: :cool: )
Groeten Kyle

Porsche rules! :D :D :cool:
Jason

Bericht door Jason »

Is het echt niet te doen om een Autoart uit elkaar te halen (en weer in elkaar te krijgen)?
De nera van Norev vind ik naast de velgen ook niet mooi.
Lexusfreak

Bericht door Lexusfreak »

Niet doen, heb het al meerdere malen geprobeerd....heb nu een norev....en dat is gewoon te makkelijk... :mrgreen:
hakushi

Bericht door hakushi »

gewoon de norev kopen en die ombouwen...scheelt een hoop geld en stress!
exit
Contacteer:

Bericht door exit »

ik heb hier nen AA corvette C5R open liggen ... is tamelijk lastig ja.
als die is aangepast denk ik erover om toch nog eens een C5R open te gooien maar die geheel ontmantelen en spuiten (Sporza Corvette 2006 Zolder) ....

en net ff gechecked met het open exemplaar, de lampen enzo zij inderdaad gekleefd (met lijmpistool)
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Ik heb inmiddels al een aantal Autoart en Kyosho modellen uit elkaar gehaald... en de eerste paar keer loop je toch wel de kans dat je iets afbreekt wat eigenlijk niet afgebroken had moeten worden..... :)

echter... als je er een stuk of wat gedaan hebt, dan krijg je er handigheid in en snap je wel hoe Autoart zijn modellen in elkaar zet.. het uit elkaar halen wordt dan een stuk makkelijker..

Alleen bij Autoart een wiel verwijderen is lastig, omdat het in elkaar geklikt of gelijmd wordt met de bedoeling nooit meer uit elkaar te gaan.. en dat is geen probleem als je het wiel dat eraf komt niet meer nodig hebt, maar als die nog een doel heeft dan wordt het bijzonder lastig.

In ieder geval haal ik een 1:18 Autoart Corvette C6R uit elkaar in een paar minuten...

Succes
Plaats reactie