SUPERDUPER DOKABOKA POLYGISMO !!! (Quote uit Freddy Fish) Wrede Maybach jonge

(ik dacht dat fabrieken designers zwaar betalen om dit soort kleurstellingen te voorkomen)
 (ik dacht dat fabrieken designers zwaar betalen om dit soort kleurstellingen te voorkomen) 

Mooi is een ander verhaal, maar dat heb ik ook met mijn "Queenscar". Ben benieuwd naar de foto's iig.
 Mooi is een ander verhaal, maar dat heb ik ook met mijn "Queenscar". Ben benieuwd naar de foto's iig. 

dit was bij mij zelfs reden tot aanschaf
 dit was bij mij zelfs reden tot aanschaf  

Is ook bekend dat jij geen smaak hebtmercedes fan schreef:was eigenlijk wel verbaasd over de opmerkingen over de kleur stellingdit was bij mij zelfs reden tot aanschaf

aan alles is gedacht, fles champie en 2 glazen.
 aan alles is gedacht, fles champie en 2 glazen. 

AA slaat hier alleen de plank finaal mis met het houtprintje
 AA slaat hier alleen de plank finaal mis met het houtprintje  Dit heb ik zel wel eens beter zien doen. Sinds wanneer zijn champagneglazen van zilver
 Dit heb ik zel wel eens beter zien doen. Sinds wanneer zijn champagneglazen van zilver 

De details zijn echt heel stoer met die Champagne enzo.......alleen de deurpanelen vind ik niet zo mooi afgewerkt.Ricardo schreef:AA slaat hier alleen de plank finaal mis met het houtprintje
Dit heb ik zel wel eens beter zien doen. Sinds wanneer zijn champagneglazen van zilver

Dan heeft AA het aardig gedaan idd
 Dan heeft AA het aardig gedaan idd   Persoonlijk vind ik het houtdesigntje ook in de 1:1 niet heel erg mooi
 Persoonlijk vind ik het houtdesigntje ook in de 1:1 niet heel erg mooi