Ware interesse!!

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Ware interesse!!

Bericht door rpi »

Ik krijg steeds PB's van hem, hier een voorbeeldje, nadat ik gereageerd had dat hij niet eerlijk is en nog steeds in zijn onderschrift vermeld dat de originele doos erbij zit ook al weet hij dat het niet zo is :doh: :
kerel oeps, versta je mijn verhaal dan iet?

als ik een oeps die cast auto aankoop, ga ik echt niet kijken of de oeps lettercode overeenkomt met de kleur!
Ik koop het voor de auto! SNAP JE DAT OF NIET?

En om te zien welke kleur overeenkomt met welke code moet je al staan googlen aan de hand van voorbeelden

Dus, ik wist daar niets van én ik hecht daar geen belang aan...SNAP JE DAT NIET?

En ik ben geen die cast nerd zoals jij zo blijkt, KAN JE DAAR INKOMEN?

Met als gevolg, dat als ik dan in contact kom met die cast nerds als jij, die daar precies wel veel belang aan hechten, dat ik maar op DAT moment zie dat die codes niet overeenkomen.
Ik heb ze gekocht bij http://www.domino.be
Ga een beetje janken tegen die mensen dan over die lettercodes e

GROW UP (again)
Gefundeerde kritiek houdt hij niet van, zoveel is me wel duidelijk :)
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Re: Ware interesse!!

Bericht door mercedes fan »

rpi schreef:Ik krijg steeds PB's van hem, hier een voorbeeldje, nadat ik gereageerd had dat hij niet eerlijk is en nog steeds in zijn onderschrift vermeld dat de originele doos erbij zit ook al weet hij dat het niet zo is :doh: :
kerel oeps, versta je mijn verhaal dan iet?

als ik een oeps die cast auto aankoop, ga ik echt niet kijken of de oeps lettercode overeenkomt met de kleur!
Ik koop het voor de auto! SNAP JE DAT OF NIET?

En om te zien welke kleur overeenkomt met welke code moet je al staan googlen aan de hand van voorbeelden

Dus, ik wist daar niets van én ik hecht daar geen belang aan...SNAP JE DAT NIET?

En ik ben geen die cast nerd zoals jij zo blijkt, KAN JE DAAR INKOMEN?

Met als gevolg, dat als ik dan in contact kom met die cast nerds als jij, die daar precies wel veel belang aan hechten, dat ik maar op DAT moment zie dat die codes niet overeenkomen.
Ik heb ze gekocht bij http://www.domino.be
Ga een beetje janken tegen die mensen dan over die lettercodes e

GROW UP (again)
Gefundeerde kritiek houdt hij niet van, zoveel is me wel duidelijk :)
wel behoorlijk triest :lol:
waarom moet jij bij die gasten gaan janken :lol:
hij heeft een model met niet-kloppende doos, ik had hem er na gevraagt namelijk welke doos het was want volgens mij klopt het model van geen kant, foto's die ik kreeg leek hij wel liquid silver (dealer edition dus).
laat hem dan maar gewoon oeps oprotte :mrgreen:

verder, tja dit soort mensen zijn er nu eenmaal, kunnen er lang of kort over praten, maarja we kunnen enkel hopen dat dit stel mafkezen niet dagelijks langs komt op ons geliefde forum langs komt, en idd misschien een idee om van 50 naar bijv. 150 posts te gaan
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Gebruikersavatar
porsche228
Berichten: 405
Lid geworden op: ma 30 jun 2008 21:58
Locatie: Farmsum

Re: Ware interesse!!

Bericht door porsche228 »

ik neem aan dat deze beste man inmidels van het forum verwijdert is ????
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ware interesse!!

Bericht door Fruitcake »

rpi schreef:Ik krijg steeds PB's van hem, hier een voorbeeldje, nadat ik gereageerd had dat hij niet eerlijk is en nog steeds in zijn onderschrift vermeld dat de originele doos erbij zit ook al weet hij dat het niet zo is :doh: :
kerel oeps, versta je mijn verhaal dan iet?

als ik een oeps die cast auto aankoop, ga ik echt niet kijken of de oeps lettercode overeenkomt met de kleur!
Ik koop het voor de auto! SNAP JE DAT OF NIET?

En om te zien welke kleur overeenkomt met welke code moet je al staan googlen aan de hand van voorbeelden

Dus, ik wist daar niets van én ik hecht daar geen belang aan...SNAP JE DAT NIET?

En ik ben geen die cast nerd zoals jij zo blijkt, KAN JE DAAR INKOMEN?

Met als gevolg, dat als ik dan in contact kom met die cast nerds als jij, die daar precies wel veel belang aan hechten, dat ik maar op DAT moment zie dat die codes niet overeenkomen.
Ik heb ze gekocht bij http://www.domino.be
Ga een beetje janken tegen die mensen dan over die lettercodes e

GROW UP (again)
Gefundeerde kritiek houdt hij niet van, zoveel is me wel duidelijk :)
Anger management issue gok ik :eh:

Tijd voor wat Valium :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ware interesse!!

Bericht door Ricardo »

:P Het duurt iig even weer voordat ie aan de 50 postjes komt :thump_up:
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Ware interesse!!

Bericht door andre »

En als ie die 50 postst heeft gehaald , zal hij dan echt denken dat er
nog iemand op het forum is die bij hem een model wil kopen ???????????

Laat ik een gok doen ...........niemand :evil:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Ware interesse!!

Bericht door St. Paul »

:oops: Net F1... meer actie in de topics die niet over modelwaggies gaan dan die dit wel doen. :mrgreen: Maar ik lees het morgen wel op TT. :ja:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: Ware interesse!!

Bericht door F40F50ENZO »

Van mij mag zo iemand een IP ban krijgen :evil:
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: Ware interesse!!

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Zelf ben ik van mening, dat het totaal geen verschil uitmaakt, of zo'n persoon nu maar 50 , 100, 150 of 200 posts mag plaatsen, voordat hij kan en mag verkopen via dit forum.

Ik denk dat 50 posts idd, al genoeg zal zijn, om de echte ge-intereseerde forumlid te leren kennen. Komt zo'n persson enkel hier op het forum om te verkopen, of heeft zo'n persoon ook echt passie heeft in onze hobby: modelauto verzamelen.

Zo'n getal/restrictie zegt dit soort mensen niks, het gaat hen enkel om de verkoop.

Ook al wordt de lat omhoog gedaan, zo'n persoon zal dan toch in een korte tijd zijn posts kunnen bereiken!
Ik ga alleen niet niet uitleggen, over het hoe en wat, maar het kan met gemak, zeker in de rustige vakantie periode.

:idea: Misschien kan onze technische forumlid (Harm Jan), iets van software maken, als er iemand binnen een korte tijd aangemeld is, en meer dan 35/40 posts wenst te plaatsen binnen ?? uur, dat zo'n nieuw aangemeld lid, een week dient te wachten voor die andere 10/15 posts, eer zo'n nieuwe aanmelder een verkoopadvertentie kan plaatsen. (ik zou zo'n soort besluit natuurlijk wel uit het reglement houden).

Ik hoop dat het bestuur en de mods een wijs besluit nemen over dit soort akties in de toekomst?

Samen dienen we het forum te onderhouden :!:

Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: Ware interesse!!

Bericht door Smokey »

St. Paul schreef::oops: Net F1... meer actie in de topics die niet over modelwaggies gaan dan die dit wel doen. :mrgreen: Maar ik lees het morgen wel op TT. :ja:
Lijkt er dus op dat het topic dan zijn doel niet mist in dit geval. :)
Ik heb het ook liever over de modellen van ons uiteraard!!!
ik vind het wel prettig dat we hier op zo`n manier over kunnen praten. het topic had ik op meerdere plaatsen kunnen zetten maar de keuze van het cafe was bewust omdat een topic waar 60 dagen niet op wordt gereageerd wordt verwijderd. (einde verhaal dus.
Ik zou het zelf mooi vinden als de laatste post in dit topic er een wordt van de mod`s / beheerders over hoe ze hier mee omgaan in het vervolg en in het verleden zodat het voor een ieder duidelijk is waar we aan toe zijn (Dat is dus een uitnodiging van mij aan hun adres). slotje erop en
dat kunnen we dan 60 dagen op ons in laten werken voordat dit blok tekst oplost in de prullenbak.

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Gebruikersavatar
mo360
Berichten: 120
Lid geworden op: do 09 okt 2008 11:50
Locatie: in mijn vitrinekast
Contacteer:

Re: Ware interesse!!

Bericht door mo360 »

hmm... je bent een paar dagen afwezig en zie wat er allemaal gebeurd is!! Pure waanzin!!!!!

Misschien is het handig dat bv. niet alleen het aantal posts omhoog gaat voor nieuwe leden maar bijvoorbeeld ook dat je kan instellen dat je 50 dagen actief op het forum bent geweest ofzo...

Gr. Mike
Afbeelding
Ferraristi
Gebruikersavatar
AutoWolf
Berichten: 2965
Lid geworden op: di 23 dec 2008 18:15
Schaal: 1:64
Locatie: Amsterdam

Re: Ware interesse!!

Bericht door AutoWolf »

Nou. Dit soort dingen gebeuren eens in de zoveel tijd. De gebruikelijke 50 posts kunnen wel in stand gehouden worden denk ik. Een bepaald persoon (lees: b.v. de vorige) wordt hoe dan ook onderschept blijkt wel. Niet zonder slag of stoot welliswaar want slachtoffers zijn er gevallen. Hij (door eigen toedoen) rpi, Dimitry en nog een aantal. Vervelend maar niet onoverkomelijk. Fijn om te constateren dat veel neuzen hier wél de zelfde kant op staan en dat de interceptie snel een feit is geworden. Dingen gaan niet perfect in het leven en het forum is daar een voorbeeld van. Gelukkig is dit een niet zo een vaak voorkomend iets en daarom pleit ik voor instandhouding van de reglementen en hoeft het forum geen "onneembare vesting" te worden. Anders lijkt het zo streng dat je haast van adel moet zijn om er bij te kunnen :lol: Nou ja, misschien sla ik lichtelijk door maar dit is mijn standpunt.


Groeten Wolf :mrgreen: :D
Gebruikersavatar
DerPolizist
Berichten: 386
Lid geworden op: di 31 mar 2009 21:45
Locatie: Sneek

Re: Ware interesse!!

Bericht door DerPolizist »

Ik heb het verhaal niet helemaal kunnen volgen... om wie gaat het nu eigenlijk?

Naam mag wel via Pb

Groeten,

Kevin
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Ware interesse!!

Bericht door jonnoT »

Heb ik wat gemist :wink:



gelukkig heb ik iets meer dan 50 posts :mrgreen:

het heerschap zal vanzelf wel hierro verdwijnen
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Ware interesse!!

Bericht door rsh_scuderia »

Mwah,

Hij is nu mondjesmaat aan het posten.
Plaats reactie