Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
galleria ferrari schreef:Leuk model ik heb hem ooit is te koop zien staan voor 120 euro in een model auto winkel is dit normaal?
Gr. Dimitry
Dat lijkt me een heleboel geld voor een Action Performance , de normale winkelwaarde bedroeg 75€ maar heb hem op de kop kunnen tikken voor +/- 30€ verz. inbegrepen
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Dank heren
Vrijdag laatstleden kreeg ik een email van de man achter Mustangmania , dat hij zaterdag (gisteren ) een bezoekje ging brengen aan Belgie en of hij mogelijk mijn bestelling die hij voor me had klaarstaan ten huize kon afleveren . Ik natuurlijk stante pede een email geretourneerd want was me uiteindelijk de verzendkosten uitgespaard ....en zodoenede stond gisteren Mustangmania aan de voordeur met een voor mij persoonlijk toch wel echt model die ik tot aanwinst van het jaar mag catalogeren."Een Shelby Cobra 289 uit 1963 op schaal 1:12 van G.M.P." Limited Edition 1 van de 350
Het model even op de weegschaal gezet en zit qua gewicht toch wel dik boven de 3.5kg
Wielen zijn van metaal en demonteerbaar ,tankklep gaat open + een zeer mooi gedetailleerd en gestoffeerd interieur, kortom een schaalmodel "Tout Court"
...en dan nu de foto's en nogmaals dank aan Mustangmania voor de superservice
Shelby Cobra 289 – GMP 1:12
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"