Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
Gisteren op de A79 werd ik ingehaald door een witte Gallardo spider met Belgisch kenteken.
Ik was er zo zeer van onder de indruk dat ik ben vergeten om er een foto van te maken Maar ik heb nog wel wat foto's van andere supercars die ik de afgelopen weken heb gespot (O.a. Aston DBS, Continental GTC, R8, Nissan GT-R, etc.). Deze zal ik volgende week even posten.
Op vakantieuitstap in monaco gespot. is misschien de enige en laatste keer dat ik dit monster in het echt (op straat dus en niet ergens op circuit ofzo) zag. echt een indrukwekkende machine als je ernaast staat
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
1:18 24/7 schreef:Mooi hoor, maar had je niet ergens anders kunnen gaan staan zodat dat blauw zwarte geval het uitzicht niet blokkeert?
heb ook nog en fototje van het uitzicht achter dat blauw zwarte geval
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Dat chroom is echt bizar.........doet me zo denken aan de Audi Avus. Mercedes had een aantal jaar geleden ook een aantal modellen in chroom uitgevoerd.